sniper80
Well-known member
Piastri had een geweldige eerste seizoenshelft. Leek voor de zomerstop met 2 vingers in de neus op de titel af te stevenen. Norris zat niet zo veraf, maar de defecte motor in Zandvoort leek de titel in een definitieve plooi te laten vallen. Red Bull gooide Horner buiten en onder Mekies kwamen ze tegen alle verwachtingen in spectaculair terug. Of er bij McLaren zaken gevonden zijn en stilzwijgend verboden, daarover heb ik nog altijd twijfels. Zo dominant die wagen einde 2024 en begin 2025 was, dat hebben we niet meer terug gezien.
Alleszins, wie de titel ook wint morgen, het zal niet onverdiend zijn. Verstappen verdient die het meest in mijn ogen omdat hij ook al in het begin van het seizoen uitzonderlijke prestaties heeft neergezet met een wagen die niet goed was (Japan).
Ik hoop vooral op een leuke race en geen anticlimax van een low-risk processie
Alleszins, wie de titel ook wint morgen, het zal niet onverdiend zijn. Verstappen verdient die het meest in mijn ogen omdat hij ook al in het begin van het seizoen uitzonderlijke prestaties heeft neergezet met een wagen die niet goed was (Japan).
Ik hoop vooral op een leuke race en geen anticlimax van een low-risk processie