Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn de slachtoffers die ik bedoel dus, pre-halo.toch wel, in 2000 op Monza, een marshall die geraakt werd door een wiel
en een half jaar later in Melbourne ook.

Versta ik dat nu verkeerd, of betekent dit dat ze eigenlijk ook minder power tot hun beschikking gaan hebben?![]()
FIA reveal power unit tweaks ahead of Suzuka Qualifying
Formula 1’s governing body have revealed changes to the current cars’ energy management ahead of Qualifying for the Japanese Grand Prix.www.formula1.com
Ze moeten minder stroom verzamelen op de lap zelf, waardoor er niet/minder dwangmatig wordt gecapt op de straights bij momenten om te rechargen. Dus méér voluit rijden voor een single lap.Versta ik dat nu verkeerd, of betekent dit dat ze eigenlijk ook minder power tot hun beschikking gaan hebben?
Minder Lico en vertraging door recharging op de straight, good. Maar gaan ze dan geen elektrische power te kort komen over de gehele lap?
En wat wil je daarmee zeggen juist?Dat zijn de slachtoffers die ik bedoel dus, pre-halo.![]()
Mannekes tochWant in die periode was de F1 nog F1. En geef mij morgen maar de pre-halo (lelijk ding)
dat dit zelfs nog een discussiepunt is...Dat het een mirakel is dat we niet veel eerder en vaker iemand zijn verloren door een losgekomen band. En zeker de piloten on track, aangezien we vroeger veel vaker pile-ups hadden waar de banden in het rond vlogen.En wat wil je daarmee zeggen juist?
Want in die periode was de F1 nog F1. En geef mij morgen maar de pre-halo (lelijk ding) en de pure motorpower terug.
Tgoh. Dat geluid… Ik heb elk tijdperk sinds 1998 behalve het vorige live op Spa horen rondrijden. En ja in den beginne was het geluid het mooiste maar ik hang daar niet superveel belang aan?ik hou ook meer van de F1 van vroeger, maar zo een loskomend wiel of rijden zonder Halo moet toch echt wel niet terugkomen hoor.
Tanken zou ik graag terug zien, om meer strategische opties te zien, maar ik begrijp 100% waarom dit niet zal terugkomen.
Wat ik wel onmiddelijk wil zien is meer motorgeluid.
Dat is nu echt wel heel triest geworden.
Ik herinner me nog altijd als 8 jarig ventje het geluid van een F1 auto dat een aantal kilometer verder aan het rijden was.
Ik ben nog altijd niet zeker of ze nu gas lossen. Of dat die auto gewoon stil valt omdat er plots 500PK verdwijnt.Butchering Suzuka! Dit reglement kan je toch niet serieus nemen, komaan!
![]()
Streamain — Watch — VBFRpp6Cw3zzMpIJ
Streamain is a global video-sharing platform for trending content, sports highlights, music videos, entertainment clips, and creator uploads.streamain.com
Die drukken de gaspedaal volledig in.Ik ben nog altijd niet zeker of ze nu gas lossen. Of dat die auto gewoon stil valt omdat er plots 500PK verdwijnt.
Hier is al eens geantwoord dat ze had lossen. Maar ik lees op andere plekken dat Colapinto 92km/h snelheid verliest ondanks dat hij 100% throttle blijft houden...