Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McLaren staat wel een pak verder dan Red Bull.Wat zijn de anti Verstappen 'fans' er weer als de kippen bij om hem af te zeiken. Vorig seizoen al vergeten zeker? Die komt sowieso terug. McLaren is niet eens gestart!
En hoe kom je daar bij?Omdat het puur software is dat bepaalt hoe goed je start is.
En hoe kom je daar bij?
Dat slaat echt nergens op. Auto's hebben geen launch control.
Dat hij er niks aan kan doen dat die 'bogged' wil ik nog geloven. Maar er zijn 3 anderen die met die motor wel kunnen starten.
Max is het grootste talent. Maar dat neemt niet weg dat hij een gigantische *BLEEP* is.
Na deze race weer dat gezaag over "Dit is niet racen. Dit is niet plezant"... Ge hebt uw punt gemaakt Max. Stop met zagen.
Zal misschien terug komen, ja. Maar hoop er maar niet te veel op. De realiteit is dat RBR effectief rampzalig is en dat dat niet snel opgelost gaat zijn. Dat Max dit jaar nog wel eens een P3 kan rijden is mogelijk, maar dat zal dan wel zowat het hoogst haalbare zijn. Winnen zit er absoluut niet in.Wat zijn de anti Verstappen 'fans' er weer als de kippen bij om hem af te zeiken. Vorig seizoen al vergeten zeker? Die komt sowieso terug. McLaren is niet eens gestart!
Omdat het puur software is dat bepaalt hoe goed je start is. Batterij vol of leeg wie weet het nog...
Dat de ziel zowat uit het racen is, daar geef ik em wel gelijk in. Maar hij er natuurlijk wel 'graag' bij tegenwoordig om het er nog eens extra in te wrijven ook, wellicht omdat het nu dik tegen zit.Max is het grootste talent. Maar dat neemt niet weg dat hij een gigantische *BLEEP* is.
Na deze race weer dat gezaag over "Dit is niet racen. Dit is niet plezant"... Ge hebt uw punt gemaakt Max. Stop met zagen.
Reports suggest that FIA will consider increasing the contribution of the internal combustion engine to overall power output from 50% to 60%, in an attempt to quell fan backlash.
Ge kunt het draaien en keren hoe ge het wilt maar bij deze regs hebben ze gewoon de bal misgeslaan.
Als ge geen (top)snelheden, geen POV's en geen batterij status in bepaalde zones meer wilt tonen....Als ge zoveel dingen moet verdoezelen en wegpakken van de supporters...
Ik denk het eigenlijk wel.En dat kan zomaar? Die balans anders afstemmen.
Ben ook geen Verstappen fan, maar die infantiele zever komt mijn strot uit.Verstappen en de McLarens out, wat kan een dag mooi beginnen.
Ik vind het eigenlijk leuk kijken deze nieuwe regels, ik ben fanleuke race

Ja. Daar heeft de piloot zelf invloed op. (en nee. niet via een knopje...)Alsof Verstappen zelf zijn batterij leeg duwt voor de start zeker?
Omdat het puur software is dat bepaalt hoe goed je start is. Batterij vol of leeg wie weet het nog...
Gij vertelt ook maar wat verhaaltjes afhankelijk van hoe de wind staat...Hij heeft zelf al meerdere malen aangegeven dat de power unit gewoon niet oppikt bij de starts...

Ok, verwijder maar. Ik liet me gaan, excusesBen ook geen Verstappen fan, maar die infantiele zever komt mijn strot uit.