FIFA 21

FIFA 21

Amai wa nen sjans, het begon al met keuze uit de red picks, 3 kere nen 81 :rolleyes:

Achteraf nen 83 en 84 als best, op al die in theorie redelijk goeie packs... Ahnee nog nen discard totw, da was het hoogtepunt, sry, toch 10 k erbij op al die packs

Ik zeg van ik zal maar is een pakske opendoen van 45k,mss heb ik dan meer geluk... 82 keeper... Yay, hopelijk dat het bij de marquee beter gaat...
Ai dat is idd bad pack luck... Meestal pak ik bij rivals altijd untradeable packs voor mijn club te spijzen en daar zit 9 van de 10 altijd een topper bij... Die mbabbu als rechts achter ziet er mij wel een monster uit.

Nog 3 spelers kopen voor de icon sbc... Hopelijk een pèle incoming 😂 tzal eerder weer een nedved zijn ofzo

Ter Steegen en wat fodder hier. Ik had Lloris ook al untradable.
Denk dat ik een hoop high rated untradables in die 85+ pack ga smijten.

Die gaat zoveel miljoenen, toon dit niet aan Kiiilerke, of hij speelt deze game nooit van zen leven nimeer

Das nu is luck hebben se

Edit, das ni de moments, die gaat dubbel zo duur... Maar blijft nice, speler van 3 mil+

Die gaat zoveel miljoenen, toon dit niet aan Kiiilerke, of hij speelt deze game nooit van zen leven nimeer

Das nu is luck hebben se

Edit, das ni de moments, die gaat dubbel zo duur... Maar blijft nice, speler van 3 mil+
Ja idd de moments icons zitten niet in die sbc... Enkel mid of prime. Kon het veel slechter treffen idd. Al had een r9 ook mooi geweest.

Ter Steegen en wat fodder hier. Ik had Lloris ook al untradable.
Denk dat ik een hoop high rated untradables in die 85+ pack ga smijten.
Casemiro, Firmino, Bernardo Silva, Alex Sandro, Eriksen.
Overall wel beter dan wat ik er in heb gestoken (uiteindelijk Lloris en Ter Steegen nog niet moeten opofferen).

Niet normaal hoe goed die is. De beste speler waar ik in al die fifas al mee gespeeld heb. Dribbels en afwerken zijn magistraal. Pijlsnel ook.
Even realistisch nu, neem daar 30 a 40 % van zijn capaciteiten vanaf en ge hebt hoe hij doorgaans speelt, wat nog meer als voldoende zal zijn ze :)

In den beginne kunt ge ze op geen foutje bespeuren, maar mijne raul is hiet ook nog altijd topscorer zelle, 1108 gespeeld, 1767 doelpunten en 964 assists voor t ogenblik..

Even realistisch nu, neem daar 30 a 40 % van zijn capaciteiten vanaf en ge hebt hoe hij doorgaans speelt, wat nog meer als voldoende zal zijn ze :)

In den beginne kunt ge ze op geen foutje bespeuren, maar mijne raul is hiet ook nog altijd topscorer zelle, 1108 gespeeld, 1767 doelpunten en 964 assists voor t ogenblik..
veel squad battles precies :pmijne ronaldo heeft 588 gespeeld 770 goals 512 assist en raul mag zijn schoenen nog niet kuisen

tenor.gif

Evp3sEgXcAEEAlh

Verloopt de gameplay bij jullie opeens ook zo stroef? Ik heb deze week amper een matchke gespeeld. Nu zag ik dat ze wel een mogelijkheid in het spel gebracht hebben om dat aan EA door te geven.

Ondanks de weinige matchkes ook 2 sbc's gedaan.

Uit de 81+ sbc heb ik 87 TOTW Frenkie de Jong gepacked

Uit de 84+ sbc heb ik 92 gold Cr7 gepacked

Ze passen niet echt in mijn team maar was toch zeer tevreden. Met grote voorsprong het beste dat ik al gepacked heb met vroeger nog eens gold KDB.

Terug
Bovenaan