FIFA 21

FIFA 21

Ik zou toch iets moeten pullen met 2 CM's, net modric birthday (92) in een untradable pack

Kan volgens futbin ook op de CAM positie spelen...

Hebben jullie een goede tip voor bovenstaande team

Ok, met mijn nief ploegsje haal ik goud :

okbSWZe.jpg

Heb je een la liga link nodig op middenveld, look nu further, wa nen baas is modric, in t echt niet zo groot van gestalte, maar wa ne patron, dirigeert perfect op het middenveld, aanvallend zeer gevaarlijk, helpt defensief ook mee, echt een manusje van alles, ontfutselt u zo de bal af

Kheb 4 matchen gespeeld, 4 kere zwaar gewonnen, ben benieuwd hoe dit verder loopt...

Ik zou toch iets moeten pullen met 2 CM's, net modric birthday (92) in een untradable pack

Kan volgens futbin ook op de CAM positie spelen...

Hebben jullie een goede tip voor bovenstaande team
waarom speelde gij niet met de loto ? meest lucky bastard da ik ken

Ok, met mijn nief ploegsje haal ik goud :

okbSWZe.jpg

Heb je een la liga link nodig op middenveld, look nu further, wa nen baas is modric, in t echt niet zo groot van gestalte, maar wa ne patron, dirigeert perfect op het middenveld, aanvallend zeer gevaarlijk, helpt defensief ook mee, echt een manusje van alles, ontfutselt u zo de bal af

Kheb 4 matchen gespeeld, 4 kere zwaar gewonnen, ben benieuwd hoe dit verder loopt...
Aangezien ik real fan ben + een la liga team heb, ben ik wel jaloers dat jij hem gepackt hebt :p Ga em deze week nog kopen, hopelijk zakt de prijs nog iets.
ik was al gigantisch tevreden van zijn normale kaart, dus deze 92 rated zal ook wel top zijn.

waarom speelde gij niet met de loto ? meest lucky bastard da ik ken
Dude, is maar een game, en neen op de lotto win ik niet veel, en ja heb wel wat sjans dit jaar, andere jaren veel minder, maar dit jaar meer gegrind, en dus ook meer packs opengedaan...

Ps, zat in dat megapack groep 3 beloning, en daar kan je heel eenvoudig zilveren indienen elke keer
Aangezien ik real fan ben + een la liga team heb, ben ik wel jaloers dat jij hem gepackt hebt :p Ga em deze week nog kopen, hopelijk zakt de prijs nog iets.
ik was al gigantisch tevreden van zijn normale kaart, dus deze 92 rated zal ook wel top zijn.
Hij stak er op die paar matchen met kop en schouders boven uit, ik snap dus niet waarom deze maar eind in de 300k kost... Ik ken veel slechtere aankopen ze

Edit, en ik blijf bij deze opstelling 4-3-3. Echt zotjes hoe de muscle memory van verleden jaar nog daar was, heb dat toen heel veel gespeeld, hoe ik in game nog kan switchen naar een 4231 moet ik nog uitvissen aangezien mijn 3 CM's niet goed op CDM spelen

Laatst bewerkt:
Shit hé, ik heb Hermoso gekocht met het gedacht eens te zien of die dure CB's echt wel de moeite zijn en hem dan met de rewards morgen te verkopen. Ik ben bang dat ik hem niet ga willen verkopen, heeft mijn vel echt al een paar keer gered 😬

Dude, is maar een game, en neen op de lotto win ik niet veel, en ja heb wel wat sjans dit jaar, andere jaren veel minder, maar dit jaar meer gegrind, en dus ook meer packs opengedaan...

Ps, zat in dat megapack groep 3 beloning, en daar kan je heel eenvoudig zilveren indienen elke keer
Ik heb van die 3 megapacks dat er zijn geweest nog geen boards gehad :laugh:
Maar het is u gegund, wie weet pak ik een hand vol goeie TOTS binnenkort.

Weeral niets gepacked met Rivals Rewards + Championship MM :confused:

Dan is het vanavond tijdens de MM toch tijd voor een grote vis zou ik denken...

Meestal op donderdag toch wel een walkout denk ik dan, Kanté in een pack, dus of ik nog iets ga packen vanavond is maar de vraag

Hier IF Acuna. Ben ik zeker wel tevreden mee. Kan hem niet gebruiken in mijn ploeg maar uitstekend als fodder.

Mijn ploeg trouwens nog eens geupgrade en moet zeggen de meest gebalanceerde ploeg die ik ooit in fifa had. Ingame speel ik altijd 4231.

Een paar 84's en een duplicate Godin die ik heb moeten discarden wegens geen zinnige SBC's...

Wat zou er na vrijdag (vandaag) komen? Opnieuw zonder promo tijdelijk tot de volgende?

Als ik 3 wins binnen heb in WL kan ik nog een 25 * 81 rated pack openen met de 2 resterende swap spelers... Best nu al opendoen voor 19 uur vanavond?

Ja ik zou sowieso voor 19u die pack open doen. Ik betwijfel dat er een nieuwe promo aan komt.
Best case steken ze beide Fut Bday teams in packs, maar die kans is volgens mij niet zo groot. Tegenwoordig is het precies zo dat als er niet over gelekt wordt dat het ook niet gaat gebeuren in FUT...

Terug
Bovenaan