EA vriendjes ?Toch 87 di maria, 87 son, en 85 skriniar +andere fodder
Ik mag ni klagen voor iets gratis en untradable

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EA vriendjes ?Toch 87 di maria, 87 son, en 85 skriniar +andere fodder
Ik mag ni klagen voor iets gratis en untradable

is dat goed in een 25*81 pack, IDK...EA vriendjes ?![]()

ja 't is de laatste tijd nog triestiger als ervoor. Als ge een match durft uitspelen zijt ge toxic41 matchen gespeeld voor asensio en 1 gewonnen
joepie
en elke fucking mongool altijd direct op pauze duwen als ze voorstaan
kan gwn niks winnen
edit: krijg penalty en kerel trekt zijn kabel uit haha zielig dutsen op dit spel,twas zo eentje die 2-0 voorstond niks skipte en irritant deed 2-2 penalty voor mij en weg was ie
idd voor mij net hetzelfde. Ook nog geen manier gevonden om daar tegoei mee om te gaanT zit veel belachelijk tussen inderdaad...
Ik ga liever 17-0 ten onder tegen iemand die zijn best doet dan zo'n park the bussers...
Is daar eigenlijk een easy manier om de bal af te snoepen? Iets van uw eigen team volledig op helft van tegenstander laten zetten?? Ik kan maar met 3, max 4 man druk zetten en de rest blijft apathisch staan op mijn helft...
Zelf al scoort hij daar mee idc, maar die hoge druk voor 20 seconden marcheert van geen kanten daartegen...
Of op een andere aanvallende stijl zetten, met constante druk helpt dat?
Klopt helemaal. Asensio zeer zwak ingame na test van 10 matchen. Wel goed als fodder in een icon sbc'kena wat meer games is asensio zeer teleurstellend. Januzaj heeft zijn basisplaats terug.
Vanavond wellicht icon SBC. Maar het is EA, we zijn nooit zeker
ookal was ik goed bezig tis gewoon te toxic,die meta alleen al met fullbacks als cb is gewoon het bewijs dat veel kindjes niks zijn zonder hun 90 pace en elke kutgoal celebraten alsof ze ze cl hebben gewonnen