FIFA 21

FIFA 21

Piqué trekt meer dan zijn streng naast Varane (91)

Moest die nog 5 tot 10 pace bijhebben, het zou een eindbaas zijn in t ongeloofelijk... Nu met catalyst erop, toch 83, wat zo net voldoende is, randje zeg maar

En zo cheap imo voor een flashback...

Lekker trio, samen met courtois

Ploegsje draait toch redelijk ça va nu...

Kounde TOTS moet ik al niet meer aanschaffen, net uit de brand gesleept in premium upgrade la liga pack

Lmao

Hier sjaans en geen sjaans gehad.

Had Carrasco verkocht en all-in op de player picks en premium la liga upgrades gegaan. Niets gepackt buiten wat fodder.

Dan maar Coutinho gedaan met de fodder (plus wat oude kaarten waar ik niet meer mee speel).

Met de fodder van die SBC toch nog een paar player picks gedaan en Carrasco gepackt :bow:

Hier sjaans en geen sjaans gehad.

Had Carrasco verkocht en all-in op de player picks en premium la liga upgrades gegaan. Niets gepackt buiten wat fodder.

Dan maar Coutinho gedaan met de fodder (plus wat oude kaarten waar ik niet meer mee speel).

Met de fodder van die SBC toch nog een paar player picks gedaan en Carrasco gepackt :bow:
Typisch eigenlijk eh

Ik wou ook all-in gaan, maar is niet zo glansrijk verlopen...

Kounde untradable dus met premium upgrade, fofana verkocht, omdat ik nu toch piqué bezig, voor 200k en 2 100k packs geopend, beste 83 coutinho, lmfao :ROFLMAO:

Ja, ik had eigenlijk gehoopt Suarez, De Jong, Vazquez of Messie te packen. Maar ik moet tevreden zijn eigenlijk. Ik heb dezelfde speler terug én heb er een nieuwe topper bij met Coutinho.

Het was wel even stressen, Carrasco zat echt letterlijk in de allerlaatste pack die ik kon craften.

Ja, ik had eigenlijk gehoopt Suarez, De Jong, Vazquez of Messie te packen. Maar ik moet tevreden zijn eigenlijk. Ik heb dezelfde speler terug én heb er een nieuwe topper bij met Coutinho.

Het was wel even stressen, Carrasco zat echt letterlijk in de allerlaatste pack die ik kon craften.
Zo low in voorraad van spelers dan? Of enkel met untradable ?

Desperate measures, mahowzeg :biglaugh:

Ik ga die franse bundes LA eens doen, die flashback, eens zien wat die zegt

Putain, dan probeerde ne keer WL te spelen en zit er een klote kutvlieg rond u oren te vliegen en voor het scherm te zoemen

Hebben die kutbeesten nu niks beters te doen? Hatelijk als ge nog is telkens mbappe tegenkrijgt, die trekt pas gratuite goals aan als een strontvlieg wtf

Putain, dan probeerde ne keer WL te spelen en zit er een klote kutvlieg rond u oren te vliegen en voor het scherm te zoemen

Hebben die kutbeesten nu niks beters te doen? Hatelijk als ge nog is telkens mbappe tegenkrijgt, die trekt pas gratuite goals aan als een strontvlieg wtf
In PS5 mode ? :clap:

Gezellig ballen in coop :thumb:

In PS5 mode ? :clap:

Gezellig ballen in coop :thumb:
Nee, voor de WL toch even naar vertrouwde ps4 versie gegaan met men controller, fuck it, ik speel straks is op de 5, heb maar 2 wins en 10 L's al ofzo

Ik heb toch niks te verliezen met bundes rewards

kga al blij mogen zijn als ik zelfs silver 1 haal

vol met ratten die geen cb gebruiken maar rb en lb als cb

triestig volk

4-5 hier...slechtste start ooit

en ik verlies altijd tegen de meest toxic idioten ever...elke goal vieren alsof ze spelen voor top 100,rb en lb als cb en maar counteren

Alé de plezantheden blijven zich opstapelen :wallbash:

Bezig aan een remontada en ineens de tv die zich wil uitschakelen, geen kleine boodschap maar 3/4de van het scherm gevuld...

Ik pak da bakske snel vast, want de tegenstander was aan t pressen, verander ik toch niet van source zeker ? WTF, niks zit mee vandaag :ROFLMAO:

(weg remontada uiteraard)

Terug
Bovenaan