FIFA 21

FIFA 21

tabsoba =
visiting-the-china-great-wall-all-you-need-to-know-bookmundi.jpg

by far de beste verdediger die ik ooit heb gebruikt in alle fifa's...das niet normaal

Ja die is dik in orde. Mijn Pique begint ook eindelijk wat in vorm te geraken. Had precies wat wedstrijden nodig om daar het meeste uit te halen...

hupla scripting terug bezig

tegenstander krijgt corner en mijn kerel krijgt slaag van mijn keeper valt op de grond en die kerel staat alleen voor doel...elke fucking match heb ik dit soort scripting

Nu wil ik wel is weten of der bij jullie ook zoveel captcha brol telkens in te vullen is??

Niet normaal...

Enja de matchmaking is van den hond zijn teelballen, echt solide niveau gestart met 5 op 9 (na 1 op 5 te starten...) ,ondertussen 7 matchen verder, nog ni anders als pros met telkens rode kaartjes tegengekomen, als ik daar ne goal MAG tegenmaken mag ik al content zijn

Hoedanook de game neemt u zoals elk WE in de kakker, typical EA shit, kanonnenvoer dat ben ik en zal ik blijven

Lap, ik ging een weekje niet grinden en gewoon wat restocken. Komt die Naingolan kaart uit...

En ik ben wel aan het proberen alle speciale Belgische kaarten van SBC's te verkrijgen, dus nu moet ik eigenlijk wel ...

kom echt alleen maar tegen pro's uit die bridge spammen en skillmoves spammen

dit is nu echt mijn slechtste wl ooit voor het moment

Laatst bewerkt:
ik doe 2-3 WL per jaar, maar dit jaar zal het bij 2 blijven. Die icon swaps 3 is al bijna de moeite niet.
ik ga voor die 3 packs van 25 of 20 spelers. En dan mosschien nog een icon pack ofzo.
Tegen dat ge ze toch maar kunt vrijspelen zijt ge nog een maand verder..

een jaar lang champs spelen is 5 jaar minder lang dat je gaat leven van de stress

Laatst bewerkt:
en das typisch fifa de hele match alles proberen om te scoren en direct na kick off scoort die andere kerel met een gelukje

had nog 11 matchen te gaan voor 1 win zal maar niet vertellen wat er aan het gebeuren is zeker...

nog maar 6 over nu en nog geen win

edit:5

zal geen gold 3 worden boys opnieu 11 lose streak

Laatst bewerkt:
tga weer zo een wl worden waar gold 3 bijna onmogelijk is
gold-3.png

Whut you talking bout Willis :unsure:

Voor de eerste keer in goud geëindigd deze fifa

Dat heeft ff geduurd. :p

En geen wedstrijden meer over, dus was close...

Pretty awesome, als je weet dat ik op 5 wins stond met nog maar 14 over, dus maar 5 losses gepakt sindsdien

OMFG, altijd tegen t einde van dees spel eh, ongeloofelijk :p

gold-3.png

Whut you talking bout Willis :unsure:

Voor de eerste keer in goud geëindigd deze fifa

Dat heeft ff geduurd. :p

En geen wedstrijden meer over, dus was close...

Pretty awesome, als je weet dat ik op 5 wins stond met nog maar 14 over, dus maar 5 losses gepakt sindsdien

OMFG, altijd tegen t einde van dees spel eh, ongeloofelijk :p
ik heb zeker 10 matchen verloren door scripting en nu bezig aan een 11 lose streak om goud te missen

ga alles eens op een filmpje zetten van al dat gescript

Ik ga niet zeggen dat er geen scripting in de game zit hé. Maar scripting valt véél harder op als het in je nadeel is dan als het in je voordeel is.

Het zou niet logisch zijn als je over een hele WL heen veel meer scripting in je nadeel krijgt dan in je voordeel. Dat zou toch echt uitgebalanceerd moeten zijn op het einde van de rit.

Vandaag ging goed moet ik zeggens, ik was wel redelijk in form, blijven bijten, maar kan evengoed scripting zijn, dat weet ge nooit bij fifa...

De voorlaatste match was tegen nen bijter ook ze, ineens disconnect bij de start van de 2de verlenging (het stond 2-2 toen)ff paniek, maar was geen L, tegen een typische killer team met recente rode kaartjes enal, match daarachter toch de focus kunnen houden, een sjans

Ik ga niet zeggen dat er geen scripting in de game zit hé. Maar scripting valt véél harder op als het in je nadeel is dan als het in je voordeel is.

Het zou niet logisch zijn als je over een hele WL heen veel meer scripting in je nadeel krijgt dan in je voordeel. Dat zou toch echt uitgebalanceerd moeten zijn op het einde van de rit.
zal eens uploaden wat ik deze wl allemaal heb meegemaakt

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij een easy manier geven om een kopbal te scoren?

Heb zo al goud moeten missen en mankeer nog 1tje voor die serie A CA

Kan iemand mij een easy manier geven om een kopbal te scoren?

Heb zo al goud moeten missen en mankeer nog 1tje voor die serie A CA
Naar mijn gevoel heb je dan een formatie nodig met een LM en RM en 2 spitsen. De 41212 lukte bij mij wel goed. De RM die dan een goeie run maakt en dan een voorzetje naar je spitsen.

Terug
Bovenaan