FIFA 21

FIFA 21

Naar mijn gevoel heb je dan een formatie nodig met een LM en RM en 2 spitsen. De 41212 lukte bij mij wel goed. De RM die dan een goeie run maakt en dan een voorzetje naar je spitsen.
433 is ook een goeie formatie hiervoor. En wanneer ge alleen op doel af gaat, richting tussen grote en kleine backlijn lopen, klein voorzetje en dan met het hoofd binnen leggen. Gaat bij mij altijd het vlotste

Thx mannen, nog niet binnen, heb al 2 matchen geprobeerd maar tegenstander was te sterk... Ik doe dit in rivals wat uiteraard wat moeilijker is

En 92 de vrij in een upgrade pick 3,niet slecht

Thx mannen, nog niet binnen, heb al 2 matchen geprobeerd maar tegenstander was te sterk... Ik doe dit in rivals wat uiteraard wat moeilijker is

En 92 de vrij in een upgrade pick 3,niet slecht
Als ge tegen die 532 tactics ploegen uitkomt is het idd zeer moeilijk maar doenbaar. Bij mij lukt het toch ook redelijk vlot in Rivals natuurlijk afhankelijk van de tegenstander ;) .

Heb de laatste 3 dagen wel serieus vaak het probleem met dezelfde truikes. Beide ploegen in het wit is echt ondoenbaar. Snap niet dat ze dat nog steeds niet hebben kunnen verhelpen. Echt al een aantal matchen hierdoor verloren

Die truitjes kunt ge toch zelf kiezen, behalve in SB dan, daar moet ge eentje voor de tegenstander kiezen uit 2 keuzes

Die truitjes kunt ge toch zelf kiezen, behalve in SB dan, daar moet ge eentje voor de tegenstander kiezen uit 2 keuzes
Nee is een gekend probleem in rivals bij de pc versie. Ge speelt dan beiden met hetzelfde wit truitje ongeacht de kleur of het truitjedat ge kiest. Is echt ondoenbaar en is dan enkel gebaseerd op geluk

Ah k, zo

Mensen, wil je coins uitgeven aan packs, tis de moment, hoogste is een 50k pack, met 13% kans op een TOTS, ik denk niet dat het beter zal worden aan die prijs, wetende dat een 100k pack maar 15% geeft...

433 is ook een goeie formatie hiervoor. En wanneer ge alleen op doel af gaat, richting tussen grote en kleine backlijn lopen, klein voorzetje en dan met het hoofd binnen leggen. Gaat bij mij altijd het vlotste
Naar mijn gevoel heb je dan een formatie nodig met een LM en RM en 2 spitsen. De 41212 lukte bij mij wel goed. De RM die dan een goeie run maakt en dan een voorzetje naar je spitsen.

a-team-t-shirt-hannibal-a-plan-comes-together.jpg

Thx mannen, ik denk dat ik 4 keer met de kop heb gescoord in de eerste SB op prof die ik Hierjuist probeerde, :ROFLMAO:

Ik denk dat ik soms toch eens moet mixen met wingers ze, dat tussen de backlijn voorzetten deed hem het volledig...

Was zelf echt OP... Zelf als het geen kopbal was (L1+R1+rondje) was het een fraaie volley ofzo

Nu snap ik waarom ik zoveel goals tegen krijg van de flanken... Azo overpowered dat da kan zijn, omfg

93 de paul in serie a guaranteed pack, mehhh

Edit, matchke mee gespeeld, en speelt toch wel lekker zo

Laatst bewerkt:
Ik doe geen guaranteerds voor Serie A, het risico op een goedkope kaart is gewoon veel groter dan bij de vorige competities.

Wel Naingolan gedaan en straks Lozano afwerken :clap:

Tots is toch zo lang niet meer, enkel ligue1, buiten neymar, dont care en rest of the world, daar wacht ik nu ook niet bepaald op

Dus als er iets komt doe ik het zoiezo denk ik

Ze gaan ook nog wel een week alle beste TOTS kaarten in pakjes steken denk ik.

Het enige waar ik nu écht schrik voor heb is dat ze straks of morgen als nog een Dybala uitbrengen en dat ik niet de fodder ga hebben om hem te doen. Heb ook gebaald dat ik die zijn andere SBC kaart heb gemist.

Ze gaan ook nog wel een week alle beste TOTS kaarten in pakjes steken denk ik.

Het enige waar ik nu écht schrik voor heb is dat ze straks of morgen als nog een Dybala uitbrengen en dat ik niet de fodder ga hebben om hem te doen. Heb ook gebaald dat ik die zijn andere SBC kaart heb gemist.
Haha good luck om in die week iets te packen denk ik dan...

Terug
Bovenaan