Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet zeker, maar ik denk dat je naar de PS store moet gaan en daar zoeken naar fifa. Dacht dat ik het zo had gedaan. Die 3 dots is voor het opstarten van de verschillende versies.Kan iemand mij helpen hoe ik mijn ps4 versie kan upgraden naar ps5? (Disc)
Ik steek ps4 schijf in, ga naar de 3 dots en normaal zou ik dan moeten kunnen upgraden, maar zie dit nergens staan.. enkel betalende versie.
Bijna goedkoper om hem zo te kopenOk, wie gaat er hier voor moments hullit?
25 sbc's voor hem te hebben![]()

Acuna 100%![]()
Goodiebag la liga...
Welke zouden jullie nemen???
Ik vind idd in de PS store de update terug, maar deze staat te betalen…Ik ben niet zeker, maar ik denk dat je naar de PS store moet gaan en daar zoeken naar fifa. Dacht dat ik het zo had gedaan. Die 3 dots is voor het opstarten van de verschillende versies.
Mss dat het ook maar kon tot een bepaalde periode?Ik vind idd in de PS store de update terug, maar deze staat te betalen…
Dacht al, die gaat, of liever ging aan 1 mil.Acuna 100%

Ik speel in div 7, lmfaoAaah het standaard team waar je tegen uit komt in DIV 7 en DIV 6 met je 84 rated team xD
Hahahah, I KNEW IT!!Ik speel in div 7, lmfao
Voor mij is da geen Meta team ze, maar een DIV 2/1 team.k ben terug helemaal mee met de meta teams