Da is dan al weer andere koekenbak![]()
FB23-C8-AC-72-F2-43-CE-8-DA8-8-FCF4-C47-F4-C2
Image FB23-C8-AC-72-F2-43-CE-8-DA8-8-FCF4-C47-F4-C2 hosted in ImgBBibb.co

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da is dan al weer andere koekenbak![]()
FB23-C8-AC-72-F2-43-CE-8-DA8-8-FCF4-C47-F4-C2
Image FB23-C8-AC-72-F2-43-CE-8-DA8-8-FCF4-C47-F4-C2 hosted in ImgBBibb.co

Zou ik toch eens paar matchen mee willen shotten.Mooi team voor zo'n korte periode. Als keeper zou ik gewoon voor IF Pope gaan. Is nog altijd bij de betere keepers vind ik. Voor mij persoonlijk is de "beste" in dit spel TOTS Ederson met daarachter Moments Cech.
Laatste jaar dat ik op pc gespeeld heb. Alles is zo verschrikkelijk duur en qua prijzen/packs absoluut niet in verhouding. Nog hier en daar eens een matchke spelen maar denk dat die Rowe en Nketiah mijn laatste objectives waren. Volgend jaar eens PS5 proberen. Na de zeer duidelijke uitleg van kampersben ik van plan de ultimate edition te bestellen. Maar amuseer me op't moment meer met Ratchet en Clank
![]()
Mijn end game ploeg ziet er zo uit:
zegt genoeg zou ik denkenPope echt zo goed? Want die is wel echt duur voor nen 84 rated.

Dat wel ja, maar op papier toch echt minder dan Ederson (base card). In praktijk toch Leno beter?zegt genoeg zou ik denken![]()
Seg we zijn hier niet op de speelplaats, denk ik tochIt's FIFA, dit hoort er bij IMO. Het beste gedeelte aan FIFA spelen is er over kunnen klagen. Als ik nen dag FIFA speel zonder eens te kunnen bitchen op het spel, dan was het een slechte dag. Ik neem FIFA bv niet te serieus, want de MP hier van is al jaren vrij brak. Als dit voetbal moet voorstellen, dan vraag ik me af wat die mannen elke week op het veld doen in Engeland enzo. Des al niet te min speel ik wel graag eens een potje "voetbal" ondanks alle BS rond dit spel. Wie claimed dat alles dat fout gaat in dit spel altijd aan de speler ligt is echt ne dool, anderzijds kan je ook niet altijd alles op het spel steken ofc. Dus @GETHEZ en @kampers Braaf handje schudden en doe elk jullie ding. Want in the end.. nobody cares...

al is de 99 versie ook wel een mooi kaartje
die momenten kan ik zelf niet kwaad zijn, maar eerder de slappe lach krijgen.Pope speelt beter dan Leno. Pope is zelfs beter dan gold Ederson in mijn ervaringDat wel ja, maar op papier toch echt minder dan Ederson (base card). In praktijk toch Leno beter?
Edit: Niet Leno, maar Pope.
Welke uitleg van kampers bedoel je?Mooi team voor zo'n korte periode. Als keeper zou ik gewoon voor IF Pope gaan. Is nog altijd bij de betere keepers vind ik. Voor mij persoonlijk is de "beste" in dit spel TOTS Ederson met daarachter Moments Cech.
Laatste jaar dat ik op pc gespeeld heb. Alles is zo verschrikkelijk duur en qua prijzen/packs absoluut niet in verhouding. Nog hier en daar eens een matchke spelen maar denk dat die Rowe en Nketiah mijn laatste objectives waren. Volgend jaar eens PS5 proberen. Na de zeer duidelijke uitleg van kampersben ik van plan de ultimate edition te bestellen. Maar amuseer me op't moment meer met Ratchet en Clank
![]()
Mijn end game ploeg ziet er zo uit:
Zijn een aantal voordelen die u sneller op weg helpen + een aantal dagen vroeger kunnen spelen. Het filmpje van Kampers maakt alles duidelijk:Welke uitleg van kampers bedoel je?
ik heb hier even gezocht, maar precies niet gevonden.. Is er iets speciaals aan de ultimate edition? Want die kunnen we in belgie toch niet kopen..?
Je zei net zelf dat je het niet meer leuk vond vanaf je goede spelers hebt. En nu wil je betere spelers?Kan ook niet uitdrukken hoe belachelijk het is om op een goeie 25-ish WL finishes (8-23 wins afhankelijk van hoeveel tijd ik had) letterlijk 0 reds te krijgen die nuttig waren voor mijn team. Tot aan TOTS heb ik max een 86-rated red gepulled. Die pack weight is trouwens over de hele lijn een reusachtig schandaal. Tenzij ge Wolf of FIFA Street speelt kunt ge nooit een echt dreamteam bij elkaar kletsen. Zeker zonder centen zoals wij 'moeten' doen.
Kheb enkel geluk gehad met 95 Maradona uit mijn eerste icon swaps.
In FIFA 22 zouden ze dit systeem een beetje gaan veranderen.Ik snap wat je bedoeld. Maar opzich je hebt spelers met een team van 95 in div 10 en in div 1. Als die elkaar tegenkomen gaat geen mooi zicht zijn. En er zijn ook “cheats” om niet tegen elkaar uit te komen. Je kan zien wanneer je thuis speelt en wanneer uit. De pro’s zorgen ervoor dat er altijd thuis spelen en zo dus nooit tegen elkaar uitkomen.. Of er in WL echt iets veranderd qua Matchmaking is nog niet echt iets legit van bekend. Wel een paar dingen zoals ik in een vorige YT video besproken heb.Ze zouden gewoon op één of andere manier hun matchmaking moeten wijzigen. Ik zou bvb eerst de ploeg een rating geven op basis van de 11 basisspelers + 3 sterkste spelers op de bank (voor de sloebers die deze direct laten invallen). En binnen die poule dan steeds laten uitkomen tegen mensen met een gelijkaardige skillrating.
Nu lijkt het mij een beetje alle kanten uit te gaan. Als ik bvb. met mijn 92-93 ploeg uitkom tegen iemand met een 85 ploeg, weet ik bijna op voorhand dat ik een pak slaag ga krijgen puur op basis van de tegenstander zijn FIFA-vaardigheden. Omgekeerd, als het een duidelijke pay-to-win-ploeg is, is de kans groot dat ik ga winnen.
Ik volg het FIFA-nieuws niet echt, maar gaat er iets veranderen qua matchmaking?
Als je genoeg packs opent (door veel te spelen en/of SBC's) of coins verzamelt door te traden, dan is het tegenwoordig niet moeilijk om een goede ploeg te hebben tegen het einde van het seizoen. Het merendeel zal wss untradable zijn. In mijn geval is dat toch zo.Hoe geraken jullie zelfs aan al die spelers? Of zijn die 'non tradeable'?