Neen, het feit dat mijn spelers goed zijn is niet zozeer het grote probleem. Het feit dat zij zuivere metaspelers zijn wel enerzijds. Er is weinig plaats voor andere speelstijlen. Anderzijds vind ik het sneu hoe onmogelijk het is om een ploeg zoals die van mij bij elkaar te krabben. Ik heb echt elke week gekeken wat er best te kopen viel als investering. Ik heb meer tijd gestoken in mijn FIFA portefeuille dan mijn daadwerkelijke aandelen portefeuille.Je zei net zelf dat je het niet meer leuk vond vanaf je goede spelers hebt. En nu wil je betere spelers?In FIFA 22 zouden ze dit systeem een beetje gaan veranderen.
Ergens is het ook zo, moet je spelers die goed zijn nog beter gaan maken door betere spelers te geven? Ze krijgen meer coins, meer packs en packs waar % betere spelers in zouden moeten zitten. Ik denk dat dit een moeilijke balans is die je moet vinden als EA zijnde.
Wat ze mss wel moeten (en mss gaan) doen is hoe hoger je raakt je PP een hogere Rating gaat hebben.
Enerzijds kapitaal maken door te traden en anderzijds alle fodder in de juiste sbcs steken. Doorheen het jaar zijn die 81+ player picks van goudwaarde geweest voor hogere fodder en hier en daar zelfs eens een speler die in mijn team kon.Hoe geraken jullie zelfs aan al die spelers? Of zijn die 'non tradeable'?
Zo heb ik netto +- 22 miljoen bij elkaar gekregen. Bepaalde maanden kan ge snel 1 miljoen per week verdienen als ge wat kapitaal hebt. Ik heb ook wat geluk gehad met dynamische kaarten.
En sommige mensen hebben dikke chance. Een vriend van mij uit Nederland heeft in november Mbappe en Neymar gehaald uit twee premium gold packs op twee dagen tijd. Als ge in die maand zoveel kapitaal hebt, dan sluit ge het jaar af met 100 miljoen transfer profit zonder al te veel moeite.
In FIFA 22 zouden ze dit systeem een beetje gaan veranderen.