FIFA 21

FIFA 21

Dybala is echt niet normaal. Speelt ge die ook op CAM? Doet me heel erg aan 98 Hazard denken.
95 Adama Is ook echt wel een aanrader, multifunctioneel en gratis

Dybala is echt niet normaal. Speelt ge die ook op CAM? Doet me heel erg aan 98 Hazard denken.
95 Adama Is ook echt wel een aanrader, multifunctioneel en gratis
Ik ben nog aan het experimenteren of ik Thorgan of Dybala op de CAM speel (de andere speelt dan als spits naast Lukaku). Ik ben er nog niet volledig uit.

Hebben jullie die gedaan? Is toch 10 sbc's ofzo :unsure:

Kaartje zelf ziet er wel ziek goed uit...

Mijne Lewandowski ramt ze anders ook mooi binnen ze

Ja maar dat zijn veel SBC's die niet heel duur zijn. Ik denk dat de dure 83, 84, 86, 87 zijn ofzo zijn en de rest allemaal goud < 80.

Nu ik was al wel een half jaar aan het wachten op een goede Dybala kaart. Ik ben elk jaar wel fan van hem in Fifa en dit jaar ben ik net begonnen met spelen nadat die speciala kaart van hem in januari uit kwam.

Heb echt alles van reservespelers en speciale kaartjes die ik toch niet meer gebruik, in Dybala SBC gestoken. Heeft me buiten fodder niks gekost.

229760181_1660764187460649_715918327203733467_n.png

Tijd voor ne nieuwe RB en CM nu!

Also, wat zouden jullie doen, deze twee ST laten starten en RF Troare er in subben IPV Kane en hem rechts zetten.
Of Troare meteen in base team zetten op rechts als RF (kane er af en den andere links)

Zou er nog een RB futties la liga komen ? Heb ook wel nog wat high rated fodder, in dit stadium van de game zijn de icon swaps er toch niet meer

GlrwAqG.jpg

Mijn red pick van vandaag is voorlopig mijn missing link op de RA, doet het 5 keer zo goed als sambia, wel trek je meer afgunst aan wanneer je met rode kaartjes speelt van bij de start, maar dan is de tegenstander meteen gewaarschuwd... :)

Op 1 match geweest van div 5,damnit

Edit, waar dest staat is normaal sergio ramos toty

Is het al 100 percent zeker dat hij niet bijtekent? Kan ook druk op de ketel zijn, zou een heel speciaal kaartje zijn dan...

Is het al 100 percent zeker dat hij niet bijtekent? Kan ook druk op de ketel zijn, zou een heel speciaal kaartje zijn dan...
Ja, Barca heeft het zelf getweet. Ze hadden blijkbaar een contract afgesproken maar dat paste niet meer binnen de financial fairplay regels, dus kan het niet door gaan o_O

Terug
Bovenaan