Stefan_Gaming_BE
Well-known member
PS5? kom maar ff naar de stream dan regelen we daiemand nu ne friendly doen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PS5? kom maar ff naar de stream dan regelen we daiemand nu ne friendly doen ?
Blijkbaar stonden er wat settings niet goed sinds in van stream software ben veranderd denk ik.kmoe 3 maand volgen om te kunnen babbelen
Als ge ps4 hebt ok, anders zal t ni lukken vrees ikAls jullie straks frendlys willen doen, laat maar weten. ga wel streamen straks denk ik

Ben nu ook wel op PS5 de Adama en Atal objective aan't doen om toch nog proberen wat te doen in het online gebeuren en zo wat voor te bereiden op de 22 versie. Het spel speelt compleet anders op PC dan op PS5 en is compleet aanpassenMoet alleman nu met die stinking Adama spelen tegenwoordig? Mbappe is er niks tegen qua gratis goals
Nog 6 over, en niks gewonnen, dit wordt triest
Als je wilt voorbereiden moet je uw controller settings aanpassenBen nu ook wel op PS5 de Adama en Atal objective aan't doen om toch nog proberen wat te doen in het online gebeuren en zo wat voor te bereiden op de 22 versie. Het spel speelt compleet anders op PC dan op PS5 en is compleet aanpassen

Heb ik ook al gedaan. Filmpje op YouTube gezien van Connor Woolf ivm controller en camera settingsAls je wilt voorbereiden moet je uw controller settings aanpassen![]()
Man man, ge moet die van mij kijken e man!Heb ik ook al gedaan. Filmpje op YouTube gezien van Connor Woolf ivm controller en camera settings
LOL