Man man, ge moet die van mij kijken e man!LOL
doe ik ook. Kan niet genoeg goeie tips gebruiken
. Speel al jaren op pc en het verschil is echt immens. Alle tips zijn dus welkomVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man man, ge moet die van mij kijken e man!LOL
doe ik ook. Kan niet genoeg goeie tips gebruiken
. Speel al jaren op pc en het verschil is echt immens. Alle tips zijn dus welkomIk speel elk jaar op PC en PS. PC alleen de eerste week voor te streamen enz. En heb nu paar weken geleden ook nog is op pc gespeeld.doe ik ook. Kan niet genoeg goeie tips gebruiken
. Speel al jaren op pc en het verschil is echt immens. Alle tips zijn dus welkom
Ps5 (gaat wel “the way to go” zijn voor fifa 22.Heb nog de Day 1 PS4 waar ik in't begin fifa op speelde totdat de dochter die heeft opgeëist en hij eigenlijk ook veel lawaai begon te maken. Ook was/is pc iets meer toegankelijk omdat deze in de living staat. Nu begon het terug te kriebelen voor een ps5.
Ni meer gespeeld, ik speel nu voor de fun en voor de stream.Hoe is WL verlopen nog?
Ben de PS4 versie aant downloaden.Als ge ps4 hebt ok, anders zal t ni lukken vrees ik
Ah ok, wil sebiet wel eens spelen, wel wat opwarmen eerst, switchen is makkelijk ze tss beide versiesBen de PS4 versie aant downloaden.
Ah ok, wil sebiet wel eens spelen, wel wat opwarmen eerst, switchen is makkelijk ze tss beide versies

Tegen blessures ?![]()

Hehe, gewoon om niet af te gaan, lmaoTegen blessures ?![]()

Ik ga tegen 18/18:30 streamen. Mijn console audio gaat niet op stream te horen zijn. En je kan mic ook muten toch?Ben je sebiet gereed @Kamperske ? Ik ga nu een matchke spelen ter opwarming
Kunnen we doen zodat ik uw geluid hoor? Ik heb een mic, maar niet veel zin om op twitch te horen te zijn...![]()

yes, ben net online, Voor de mensen die willen komen kijken. Twitch@Kamperske ready Freddy?
Alle, je bent goed weggekomenT was een goei matchke, met dank aan ea servers die een friendly nog niet kunnen laten doorgaan
Elke keer connection lost, en das al jaren aan de gang

Ik had uw helemaal kapot gemaakt!!