FIFA 21

FIFA 21

Ik vind het langsne kant spijtig, er is ook nog een maandje te gaan eer hij verdwijnt uit de SBC's, MAAR deze kaart heeft psg badge, ik heb redelijk wat high rated fodder hier hoor en ondankseen Argentijnse spits gomez en acuna (cam/cm) lijkt het mij veel te moeilijk om deftig te koppelen in mijn A ploeg...

Hoe zouden jullie het doen bij mij, is dit mogelijk met een icon? Evengeduld, ik ga de foto uploaden...

Zouden jullie het doen?? Met 400 k in da bank

En icons 92,91,90,88

Tots 98,96,95,94,94,94,94,93,93,92,92,92,92,92,92,92,92,91,91,91,91,90,90,90,90,89,89,89,88,88,88,85

Andere 96, 96,94,94,94,93,93,92,92,90,90,90,90,89,89,89,89,89,88,88,88,88,88,86,86,83,88,87,87,85,84,83,etc....de rest is 83 of lager

Met dit ploegje
P7S0ZtE.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zou hem zeker doen met jou ploeg. Welke opstelling speel je ingame?
Had beter Cruyff zen loan gedaan eerst, shot power staat mij niet aan Atal 94 en WBY Tots beiden beter bah

F3tsRV9.jpg

Ziet em blinken...

Mijn eerste keer dak messi in de ploeg heb ooit, en ik denk zelf de eerste keer een 99 ook...

Was echt de missing link...

Ploegsje is af... Nog redelijk wat high rated fodder over zelf, geen cent uitgegeven en van mijn ploeg enkel oblak moeten weggeven, maar who cares, hoe vaak krijg je rood met een keeper

WL deze jongen eens een testrun geven...

Eerste keer dat ik voor zo'n high rated sbc ben gegaan

Dit is het se, mss nog eens voor een icon gaan en dat zal het ver zijn...

jX6vRvf.jpg

Pfoe amai, proficiat!

Hier gaat dat toch net niet lukken volgens mij. Hij linkt voor mijn ploeg ook een pak minder goed omdat hij geen Barca meer is.

Volgend jaar nog maar eens een goeie Messi in de ploeg dan maar.

F3tsRV9.jpg

Ziet em blinken...

Mijn eerste keer dak messi in de ploeg heb ooit, en ik denk zelf de eerste keer een 99 ook...

Was echt de missing link...

Ploegsje is af... Nog redelijk wat high rated fodder over zelf, geen cent uitgegeven en van mijn ploeg enkel oblak moeten weggeven, maar who cares, hoe vaak krijg je rood met een keeper

WL deze jongen eens een testrun geven...

Eerste keer dat ik voor zo'n high rated sbc ben gegaan

Dit is het se, mss nog eens voor een icon gaan en dat zal het ver zijn...

jX6vRvf.jpg
Zit gij hier mee echt in Div7 ? :p

Wat wel is de aanname van de bal en bewegingen die een higher rated speler kan doen, als dit uw speelstijl vooruit helpt heeft dit bijgevolg uiteraard invloed op de prestaties

Ik heb voor de fun eens gespeeld op mijn Amerikaanse account, en dat was met quasi bronze spelers, eerste helft kon ik goals maken, 2de helft niet meer, zelf ondanks dat ik dan de sprintknop indrukte dit geen enkel verschil meer gaf, omdar ze fysiek niet sterk genoeg waren en geen stamina hadden, dus in die zin maakt PHY bijvoorbeeld wel uit, en zo ook alle andere eigenschappen

Volgens mij gebruiken de pro's Zambrotta als CB. Maar als RB gaat dat toch ook nog altijd een héél goeie zijn zou ik denken.

Die staat al maanden vast in mijn team op pc. Is echt multifunctioneel. Gaat ge zeker geen spijt van krijgen
Lmao, ik heb geen geduld, ik heb hem al gekocht... :p

Edit, eerste match 8-4 verloren, maar boeit mij niet, was tegen nen schot, en die winnen gewoon ALTIJD tegen mij, net zoals de turken circle abusen tegen mij, ik denk niet dat ik deze fifa al 1e keer gewonnen heb tegen een schot, echt erg... Die laten u altijd scoren 1,2,3.en dan maken die u gewoon keihard af, elke keer hier

Eerst observeren en dan toeslaan

Maar het eerste schot(je) dat ik los met Messi, los in de winkelhaak van buiten de 16, en perfecte passes, looks promising

Laatst bewerkt:
Hij wordt gewoon direct neergehaald door allemaal weekend lg shmetzakken, plezant, nog ni kunnen winnen tegen de tryhards

Die zilver in WL is niet eerlijk 😂. Heb daarnet iemand de win gegeven. Als je nu nog met zilvers speelt is een teken dat je nog belangrijk vind. 😂. En mij maakt het allemaal ni uit.

Gewoon wat WL aan het spelen op Stream op bezig te blijven.

Nog geen tegengekomen azo

Ben wat aan t testen in WL met vanalle soorten spelers

Kaka op de CAM, meteen switchen naar 95 di maria, die doet het daar geweldig

Acuna speelt precies beter op de CM, dus die laat ik staan

Kante 99 sub ik na 30 a 40 minuten op de cdm en dan sub ik helft van de 2de time Lewandowski erin voor gomez die het soms wat laat afweten

Op de RA nu jesus navas 91, die doet het daar zeer goed, had die gepacked, zijn slechte strength valt niet eens op, moest ik paredes 96 daar zetten heb ik een 96 rated ploeg, maar navas doet het goed

Zambrotta kan overal in de verdediging spelen dus die houd ik voor gele en rode kaarten, ten koste van de sub van Lewandowski

Speelt eigenlijk zeer goed zo, en ook jordi alba 97 gepacked dus Mendy eruit...

Ben toch content voorlopig zo

Groene link met navas en acuna, zelfde team is ook meegenomen

Ja, was ik is goed gestart met 4 op 7,dan krijg ik tryhards, alle keren iets met deze game, evenwichtigheid is geen kenmerk van fifa reeks tegenwoordig

EA neemt u liever droog in de kakker alvorens er toegevingen worden gedaan

Terug
Bovenaan