FIFA 21

FIFA 21

Ik ben ondertussen (tijdelijk?) gestopt met FUT en speel nu Co-op Seasons. Veel plezanter en elke ploeg heeft z'n sterktes/zwakten i.p.v. dat men de 11 snelste spelers opzet. We spelen meestal met de subtop (4 à 4,5 sterren), waardoor de echte toppers meestal vermeden worden. Spel wordt dan m.i. veel technischer en het kaf wordt meer van het koren gescheiden binnen de divisies. ;)

Is al van deze ochtend tot nu dat de servers platliggen... Hopeloos. Ik had geen rode ronaldo btw. Een 84 rated aanvaller uit timboektoe vermoed ik...

Kan iemand hier laten weten wanneer ea de setting terug op 'ON' zet ? Echt erg idd

Oh well, uncharted 4 wa bezig, is ook de moeite

Laatst bewerkt:
Damn son, ik heb hier serieus last van een drop in intensiteit in de WL

Rivals lukt zonder problemen, maar in WL start ik goed en na 20 min ingame begin ik de teugels te lossen en laat ik het initiatief over aan de tegenstander waarop deze telkens zwaar uithalen, laatste kwartier als het kalf al lang verdronken is schiet ik terug in gang, belachelijk gewoon...

Niks zo erg als het voetballen toch lukt maar zien dat de tegenstander, die je in principe aan kan, scoort omdat je het tempo dramatisch laat zakken, nu al een verloren zaak met 2 op 7

Die 2 had ik trouwens gisteren mee gestart, ik zei tegen mijn eigen hola, goed gestart, en sindsdien alles verloren... Triestig toch weeral

Damn son, ik heb hier serieus last van een drop in intensiteit in de WL

Rivals lukt zonder problemen, maar in WL start ik goed en na 20 min ingame begin ik de teugels te lossen en laat ik het initiatief over aan de tegenstander waarop deze telkens zwaar uithalen, laatste kwartier als het kalf al lang verdronken is schiet ik terug in gang, belachelijk gewoon...

Niks zo erg als het voetballen toch lukt maar zien dat de tegenstander, die je in principe aan kan, scoort omdat je het tempo dramatisch laat zakken, nu al een verloren zaak met 2 op 7

Die 2 had ik trouwens gisteren mee gestart, ik zei tegen mijn eigen hola, goed gestart, en sindsdien alles verloren... Triestig toch weeral
Hier net de schande van de eeuw in Rivals meegemaakt. Na de 1ste helft sta ik goed voetballend 5 - 0 voor. Uiteindelijk verlies ik de match met 7 - 8. 2de helft kan ik geen enkele goede pas meer geven, spelers lopen rond als kiekens zonder kop, mijn keeper blundert 3x en ik trap 4x op de paal / lat. Hij scoort 6x een lachertje van een doelpunt. De tegenstander vroeg me (was zeer vriendelijke Canadese gast en welgemeend bezorgd) na de match wat er de 2de helft aan de hand was omdat die zelf niet goed was. Hij begreep het ook totaal niet. Van matchfixing gesproken en de reden waarom ik helemaal geen WL meer wil spelen

volledige match domineren met een rode kaart,maakt er natuurlijk 90ste minuut gelijk van en tjah verloren he...scripting to the max

grootste eaids match OOIT in fifa niet normaal dat ik deze heb verloren

Ik denk dat ze ne pik hebben op Belgen, omdat wij ergens het voortouw hebben genomen om de packs af te schaffen, en ik denk persoonlijk dat ik er nog zo ver niet afzit

Ze kunnen geen volledig spel simuleren, maar hier en daar ne kloot afdraaien en een speler wat boost geven enal

Ik ben er van overtuigd zelfs dat dit gebeurt

1 op 3 gewonnen eerste 12 matchen, typical old EA

2-0 voor domineren

op 5 min ingame tijd 2-2

altijd lachen als de grootste dutsen plots de beste spelers ooit worden als je voorstaat en uw spelers niks meer kunnen

verloren natuurlijk was 3-0 nu 3-5 in wins

Ik vind het nog tof zo, hebde iets om op te kakken, maar de rip off is gvd real....

Als het gaat om iets gratis uit te delen of als het om matchen met de knikkers gaat trekken ze u altijd nen dikke kloot af

Ik kan bijna na 20 minuten matchtime al voorspellen waar het heen gaat, niks dat toekomt, spelers die blijven staan, tegenstander die alle geluk van de wereld heeft etc. etc.

Het ergste van al vind ik dat de tegenstander dan denkt dat hij zwaar domineert en dan beginnen ze de onnozele celebrations te doen en begint het publiek al te zingen alsof ze gewonnen hebben

En om nog iets te zegge, EA wilt gvd de shush toestanden onderhouden, elke keer als ge den domste goal tegenkrijgt omdat ze er ineens niks van bakken de verdediging krijgt ge dat uitlach geluidje mee, echt nen sul die u uitlacht, dat geluidje, jullie zullen wel weten waarover ik het heb... Toxic as fuck

Terug
Bovenaan