play offs of echt de WL ?0/4 in WL voorlopig , precies wat ik dacht te halen en eigenlijk vind ik dat de doorsnee tegenstander wel meevalt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
play offs of echt de WL ?0/4 in WL voorlopig , precies wat ik dacht te halen en eigenlijk vind ik dat de doorsnee tegenstander wel meevalt![]()
1 win 9 L's, we move!!!!play offs of echt de WL ?
Gho echt PTW vind ik deze ploeg tochh niet.. 2 in verdediging zijn gratis, aanvallende 3 zijn ook niet zo duur. De jong 70k, koeman 350k, kuyt 130k, virgil 200k, frimpong 35k en casillas 180k.1 win 9 L's, we move!!!!
Spoiler verloop:
1) L 2-9 (normaal team)
2) L 0-5 (normaal team)
3) L 2-3 (deksel 91ste minuut, moest altijd W zijn)
4) L 0-9 (prototype WL 'er)
5) L 1-8 (normaal team)
6) W 2-1 (code gekraakt)
7) L 0-4 (pay to win)
8)L 1-6 (normaal team)
9)L 1-4 (normaal team)
10)L 1-3 (tryhard)
Maar 1 echt PTW team tegengekomen :
Bekijk bijlage 14218
Toch geen van den Aldi, in div 8 zou dit PTW zijn, maar geen echt topper dat niet, ik wil maar zeggen, geen Mbappé spams gezien, ene keer haaland apart, das allesGho echt PTW vind ik deze ploeg tochh niet.. 2 in verdediging zijn gratis, aanvallende 3 zijn ook niet zo duur. De jong 70k, koeman 350k, kuyt 130k, virgil 200k, frimpong 35k en casillas 180k.
Aleja alles bij mekaar is dat 1 mil. Als je wat pckluck hebt, en wat traden, dan ben je daar zo..
Ik heb nu 600k staan, met nog wat investments.
Tis geen beestachtige ploeg toch..?
das geen pay to win ze1 win 9 L's, we move!!!!
Spoiler verloop:
1) L 2-9 (normaal team)
2) L 0-5 (normaal team)
3) L 2-3 (deksel 91ste minuut, moest altijd W zijn)
4) L 0-9 (prototype WL 'er)
5) L 1-8 (normaal team)
6) W 2-1 (code gekraakt)
7) L 0-4 (pay to win)
8)L 1-6 (normaal team)
9)L 1-4 (normaal team)
10)L 1-3 (tryhard)
Maar 1 echt PTW team tegengekomen :
Bekijk bijlage 14218
Het meest pay to win dan, geen kommageneuk ehdas geen pay to win ze
Ghoh ik zit in div 8, of 7, geen idee. Maar ik kom toch af en toe een stuk betere teams tegenToch geen van den Aldi, in div 8 zou dit PTW zijn, maar geen echt topper dat niet, ik wil maar zeggen, geen Mbappé spams gezien, ene keer haaland apart, das alles
Was dan ook maar plaatsing

Sterk met een niet zo sterk team. Ondertussen hier eveneens div 4 en 95% heeft toch een beter team.Met dit team in Div 4 geraakt, ik trade niet graag en heb nooit over de 40K coins![]()
Zeg nu niet dat je uw packs al hebt opengedaan? Er start binnen 15min een nieuwe promoHier ook geplaatst met 7/10. Probeer toch zo veel mogelijk pakjes te halen maar meh.
Sterk met een niet zo sterk team. Ondertussen hier eveneens div 4 en 95% heeft toch een beter team.
(alle zou ik toch niet doen)Er liep ervoor ook een promo natuurlijk. Staat toch los van dat je zoveel mogelijk packs wil in welke promo je ze opent. Maar ik heb gewacht hoor, maar geen bal gekregen. 2 onbekende IFs.Zeg nu niet dat je uw packs al hebt opengedaan? Er start binnen 15min een nieuwe promo(alle zou ik toch niet doen)
ps4 niet echt,ps5 super goedBenzema in een gratis pakske, is die goed? En ja voor ps4 op de cam inbrengen bedoel ik