Slayer_Kev666
Well-known member
Precies Haaland en Mbapé fanclub. 7/10 ploegen had minstens Haaland of Mbappé.
Maar de 6 wins zijn binnen.
Maar de 6 wins zijn binnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Herkenbaar. Men xG is vaak hoger maar verlies ook zeer vaak. Ik zit hier te klungelen met een 3/10, 1 keer weggespeeld. Maar goed ligt aan mij natuurlijk als ik kansen niet afwerk.Na 11 wedstrijden mijn eerste win na penalties
En het ergste van dit alles is, dat ik 2 keer ben weggespeeld, de andere wedstrijden waren vaak overdreven en onverdiend.
Zo denk ik zelf ook. Als je verliest en je was beter, ligt het 9/10 aan jezelf. Zien wat beter kan/moet.Herkenbaar. Men xG is vaak hoger maar verlies ook zeer vaak. Ik zit hier te klungelen met een 3/10, 1 keer weggespeeld. Maar goed ligt aan mij natuurlijk als ik kansen niet afwerk.
hoeveel matchen ik al heb verloren door tegenstander zijn keeper die alles pakt en mijn keeper niks paktZo denk ik zelf ook. Als je verliest en je was beter, ligt het 9/10 aan jezelf. Zien wat beter kan/moet.
Heb toch 3 penalties tegen gekregen waar ik zwaar mijn bedenkingen bij heb. En die waren beslissend. Tuurlijk zijn er fases waar je fouten maakt, maar soms of heel vaak rolt de bal net wel goed voor de tegenstander.Zo denk ik zelf ook. Als je verliest en je was beter, ligt het 9/10 aan jezelf. Zien wat beter kan/moet.
Klopt is hier ook. Dan denk ik bij mezelf. Leer is beter afwerken. Blijf eens kalm.hoeveel matchen ik al heb verloren door tegenstander zijn keeper die alles pakt en mijn keeper niks pakt
of 5 keer een tackle inzetten en 5 keer komt die bal recht in de voeten van zijn spits,of mijn spits die alleen voor doel is maar plots geen bal meer kan controleren en de bal kwijt is
Uiteindelijk nog zeer goed gespeeld vandaag 'a aankoop Lewa. Hij staat zoals elk jaar goedkoop voor zen rating maar is een beest.Herkenbaar. Men xG is vaak hoger maar verlies ook zeer vaak. Ik zit hier te klungelen met een 3/10, 1 keer weggespeeld. Maar goed ligt aan mij natuurlijk als ik kansen niet afwerk.
Jawel je kan welKan je in het weekend niet meer deelnemen aan die WL? Moet dat op voorhand aangevraagd zijn?
En eerlijk, kan je nog serieus schade mee aanrichten da ploegsje
Als er een IF Ronaldo komt gaat de gouden NIET zakken in prijs. Want dan word de goude niet meer gepacked en word hij dus “zeldzamer”