FIFA 23

FIFA 23

Na 11 wedstrijden mijn eerste win na penalties :lol:
En het ergste van dit alles is, dat ik 2 keer ben weggespeeld, de andere wedstrijden waren vaak overdreven en onverdiend.

Na 11 wedstrijden mijn eerste win na penalties :laugh:
En het ergste van dit alles is, dat ik 2 keer ben weggespeeld, de andere wedstrijden waren vaak overdreven en onverdiend.
Herkenbaar. Men xG is vaak hoger maar verlies ook zeer vaak. Ik zit hier te klungelen met een 3/10, 1 keer weggespeeld. Maar goed ligt aan mij natuurlijk als ik kansen niet afwerk.

Zo denk ik zelf ook. Als je verliest en je was beter, ligt het 9/10 aan jezelf. Zien wat beter kan/moet.
hoeveel matchen ik al heb verloren door tegenstander zijn keeper die alles pakt en mijn keeper niks pakt

of 5 keer een tackle inzetten en 5 keer komt die bal recht in de voeten van zijn spits,of mijn spits die alleen voor doel is maar plots geen bal meer kan controleren en de bal kwijt is

Zo denk ik zelf ook. Als je verliest en je was beter, ligt het 9/10 aan jezelf. Zien wat beter kan/moet.
Heb toch 3 penalties tegen gekregen waar ik zwaar mijn bedenkingen bij heb. En die waren beslissend. Tuurlijk zijn er fases waar je fouten maakt, maar soms of heel vaak rolt de bal net wel goed voor de tegenstander.
En hoeveel ploegen Haaland lopen hebben, echt ongelooflijk.

gewoon rechtdoor lopen met haaland,kerel is zo broken als iets

en die toxic kindjes die direct pauze duwen als ze scoren voor die objectives mogen een spuitje krijgen,begint die mongool daar toch rond te passen met zijn keeper en verdedigers

Laatst bewerkt:
hoeveel matchen ik al heb verloren door tegenstander zijn keeper die alles pakt en mijn keeper niks pakt

of 5 keer een tackle inzetten en 5 keer komt die bal recht in de voeten van zijn spits,of mijn spits die alleen voor doel is maar plots geen bal meer kan controleren en de bal kwijt is
Klopt is hier ook. Dan denk ik bij mezelf. Leer is beter afwerken. Blijf eens kalm.

zijn de refs blind ? net een match 5 keer langs achter getackled alleen op doel en geen enkele keer rood lol

Herkenbaar. Men xG is vaak hoger maar verlies ook zeer vaak. Ik zit hier te klungelen met een 3/10, 1 keer weggespeeld. Maar goed ligt aan mij natuurlijk als ik kansen niet afwerk.
Uiteindelijk nog zeer goed gespeeld vandaag 'a aankoop Lewa. Hij staat zoals elk jaar goedkoop voor zen rating maar is een beest.
8/10 dus nog een goeie rank met men 11 wins.

Ook packs was zeer goed eigenlijk, maar geeft me opnieuw een hoop dilemmas voor men ploeg.

Rule breaker jesus navas
Red pick cancelo
IF martinelli
Alisson
Marquinhos

Son gepackt, ook weer untradeable natuurlijk :headshake: ik mag echt niet klagen van mn spelers, maar 't is wel echt kut dat àlles untradeable is.

Bon ok heb alles weer verkocht. Dit is een volledig first owner team. Rudiger, dajuma sbc, coman, davies,... bank maar je moet keuzes maken. 400k coins ondertussen wel.

Mijn hoop is een IF ronaldo en dat de gold zakt.

Bon ok heb alles weer verkocht. Dit is een volledig first owner team. Rudiger, dajuma sbc, coman, davies,... bank maar je moet keuzes maken. 400k coins ondertussen wel.

En eerlijk, kan je nog serieus schade mee aanrichten da ploegsje

Ik zat op een zucht van div 7, te weinig tijd spijtig genoeg

Laatst bewerkt:

Als er een IF Ronaldo komt gaat de gouden NIET zakken in prijs. Want dan word de goude niet meer gepacked en word hij dus “zeldzamer”

Handig om zo uw vrije trappen te nemen. 😅

Bijlagen

• 21AE2EDB-7C48-4966-9FFD-EB5F408596C1.jpeg
    21AE2EDB-7C48-4966-9FFD-EB5F408596C1.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan