Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Net nog ff gespeeld tot div6 om toch een beetje betere rewards te hebben morgenochtend 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kan met moeite een celebration doen, tegenstanders klikken altijd mijn celebration / replay weg.die griddy or whatever is de nieuwe favo viering van de toxic kindjes precies,ik ga echt nooit snappen waarom die kinderen plezier hebben om andere mensen te irriteren![]()
Zelf doen, oftewel combinatie ingeven, maar pakt dus idd niet altijd, of een default instellen in club/stadium (waar ge uw truitjes enzo instelt dacht ik zo vanbuiten) laten starten is kort op rondje duwenIk kan met moeite een celebration doen, tegenstanders klikken altijd mijn celebration / replay weg.
Weet zelf niet hoe, maar dan moet jij dat in principe ook kunnen bij toxische celebrations?
Hoe doe je de viering die in je FUT team geselecteerd staat? Gewoon X inhouden?die griddy or whatever is de nieuwe favo viering van de toxic kindjes precies,ik ga echt nooit snappen waarom die kinderen plezier hebben om andere mensen te irriteren![]()
Zoals ik hierboven al zei rondje (kort of lang weet ik niet echt, want soms skipt hij gelijk de animatie)Hoe doe je de viering die in je FUT team geselecteerd staat? Gewoon X inhouden?
Just to know...
Enkel als OTW, vanaf vrijdag avond als de OTW uit de packs zijn kan je hem als TOTW packen.Zoals ik al dacht, niks speciaals, wel een totw in de 70 ergens, quick 10k
Maar haaland kan je nu zowel OTW als totw packen, of vergis ik mij?
Alleen OTW tot vrijdag.Zoals ik al dacht, niks speciaals, wel een totw in de 70 ergens, quick 10k
Maar haaland kan je nu zowel OTW als totw packen, of vergis ik mij?
Is dat gewoon dribbelen met R1 en linkse stick?Voor mensen met left stick dribble, heb gisteren deze bekeken.
En dat heeft voor mij een wereld van verschil gemaakt. Soft left stick dribble is life!
Is dat gewoon dribbelen met R1 en linkse stick?