FIFA 23

FIFA 23

die griddy or whatever is de nieuwe favo viering van de toxic kindjes precies,ik ga echt nooit snappen waarom die kinderen plezier hebben om andere mensen te irriteren :(
Ik kan met moeite een celebration doen, tegenstanders klikken altijd mijn celebration / replay weg.

Weet zelf niet hoe, maar dan moet jij dat in principe ook kunnen bij toxische celebrations?

Ik kan met moeite een celebration doen, tegenstanders klikken altijd mijn celebration / replay weg.

Weet zelf niet hoe, maar dan moet jij dat in principe ook kunnen bij toxische celebrations?
Zelf doen, oftewel combinatie ingeven, maar pakt dus idd niet altijd, of een default instellen in club/stadium (waar ge uw truitjes enzo instelt dacht ik zo vanbuiten) laten starten is kort op rondje duwen

Zelf skippen r1 en L1 plus rondje en/of cirkel spammen en/of ingedrukt houden, maar eenmaal sommige celebrations zijn ingezet kan je deze niet meer snel skippen

Zoals ik al dacht, niks speciaals, wel een totw in de 70 ergens, quick 10k

Maar haaland kan je nu zowel OTW als totw packen, of vergis ik mij?

Ik ben voor optie 2 gegaan. 6 UT packs. een discard if van cercle via de Kessie sbc, Kroos UT dubbel en in een sbc van Kessie gestoken. Marhez UT.

Voor mensen met left stick dribble, heb gisteren deze bekeken.
En dat heeft voor mij een wereld van verschil gemaakt. Soft left stick dribble is life!

Is dat gewoon dribbelen met R1 en linkse stick?

Zelfs zonder R1.
Ik doe de meeste dribbels gewoon nu met linkse stick, vaak rug naar de tegenstander en rustig "rollen" met de stick.
Werkt 10 keer beter dan ervoor. Op de vorige fifa "kapte" ik meer maar dat werkt niet in de deze, gewoon rustig ronddraaien.

Iemand die weet of dit artikel nog een disc bevat, of is dit ondertussen gewoon een code die je kan invoeren, en heb je geen disc meer nodig?

Mijn Fifa 23 trial zit erop, en ben mijn opties aan het bekijken om hem toch aan te schaffen, wetende dat ik een Xbox Series S heb en dus geen disc kan gebruiken.

72 matchen en 10 gewonnen in rivals, echt betert het niet meteen ze...

Super vaak hetzelfde stramien dat ze toch nog terug komen, ze staan achter en beginnen wild rond zich heen te tackelen, net dan begint het hier de machine hier te haperen...

Iemand tips voor snel opgesloten te worden en wilde tackles? Buiten het obligate rond tikken dat dan niet meer echt lukt...

Hoever kan je maar unassigned zijn..? Krijg deze melding op ps5. En op de app kan ik zelf niet meer bieden zolang er geen spelers verkocht zijn 😅

Terug
Bovenaan