FIFA 23

FIFA 23

waarom had ik dit pack luck niet vorig jaar...nu heb ik de skills van een div 9 speler deze fifa
Fe75AhIXkAEUsdI

De marktprijzen zakken toch te snel naar men zin. Al paar keer wat verlies gemaakt en ze blijven zakken op sommige spelers. Besloten wat meer te sparen en enkel even met enkel UT spelers door te gaan.
Trapp IF is soms wel een vliegenvanger. Heb zowel Courtois als Donnaruma al gehad en heb de indruk dat die er toch meer uit ranselen.
Hoe speelt Danjuma als striker? Twijfel nog om hem te doen voor mijn la liga team.

untradeable Haaland - is die wat? Wou sowieso KDB kopen en heb nog heel wat PL Flodder gekregen (kovacic, Rodri, grealish, gundogan, …)

Alles opnieuw aanbieden lukt wel, ookal heb je er al 30 op de lijst staan. Ik zet er 30 op, limiet op 1 uur. Nadien weer 30 op zetten en de onverkochte van de eerste batch opnieuw aanbieden enz.
Ja dat opnieuw aanbieden kan je bv geen prijs veranderen indien je dat wilt als er meer dan 30 al hebt staan, en dat nadien weer 30 opzetten kan je imo enkel op console, again als je meer dan 30 al hebt op je lijst

Terug
Bovenaan