FIFA 23

FIFA 23

Dit dus. 2/20 wedstrijden zijn ze daar met 2 terwijl het overduidelijk op 1 vs 1 staat.
Eindelijk eens 3 matchkes na elkaar gewonnen.
Volledig prem nu, met Nunez en Jesus.
Nu wel al 2 zeer lieve berichtjes gekregen ;)
Anders was ik dus dik op weg naar div 6,kak spel, zelf het scorebord valt in game weg

Hoe kunt ge nu de basis van een voetbal game verkloten?? Ik weet pas hoeveel het is bij momenten als er gescoord wordt

Divisie 3 is een feit met dank aan KDB in de spits. In een 4 2 2 2 doet die het bij mij gewoon fantastisch. Dit weekend eens WL overgeslagen wegens tijdsgebrek.

Hakimi gepackt, mag weer gaan puzzelen :p heb marquinhos en nelson semedo, maar een combinatie maken van 3 leagues is niet echt evident precies, dus weet niet wat ik ga doen.

Ik merk dat ik toch een atypische fifa speler ben met wel wat tekortkomingen.
Ik heb Dembele na een weekje verkocht omdat ik hem op de flank iets te explosief vond en hij als spits te veel miste. Dit is een kaart dat altijd bij de top zit qua flanken.
Voor het weekend vinicius jr gekocht, wanneer ik hem in loan had zeer goed en nu nog maar.... opieuw een te explosieve speler voor mijn spel.

Ik kan veel beter een man voorbij met types Rashford, Coman. Ze zijn snel genoeg maar niet in dat extreme. Maw Vini terug verkocht. Ik ken men beperkingen beter en beter. KDB bij mij in de spits en ik dribbel 4 man, Dembele en ik loop me hyperactief vast.

Ondertussen is dit men opstelling IN game. Ja met Richarlson, deels voor de chem op volledig te krijgen, los ervan doet die het echt goed sinds begin bij mezelf.

Niet veel tijd dit weekend, maar gisteren dan toch nog aan WL begonnen. 10 matchkes, 22 punten al, 't ging vlot gisteren. Probeer nog ééntje te winnen of 2 uit te spelen, dan zijn de rewards hoog genoeg.

Had eigenlijk de indruk dat de WL zelf "makkelijker" is dan de play-offs... Hoe zit dat rankingsysteem eigenlijk in mekaar in de WL? Hoe hoger de score tijdens de plaatsingswedstrijden, hoe moeilijker de tegenstander? Of is dat compleet random?

Niet veel tijd dit weekend, maar gisteren dan toch nog aan WL begonnen. 10 matchkes, 22 punten al, 't ging vlot gisteren. Probeer nog ééntje te winnen of 2 uit te spelen, dan zijn de rewards hoog genoeg.

Had eigenlijk de indruk dat de WL zelf "makkelijker" is dan de play-offs... Hoe zit dat rankingsysteem eigenlijk in mekaar in de WL? Hoe hoger de score tijdens de plaatsingswedstrijden, hoe moeilijker de tegenstander? Of is dat compleet random?
Heeft met je win streak te maken. Je komt uit tegen mensen die ook gewonnen hebben. Ze houden pas rekening vanaf 5 wins normaal dacht ik. En verliezen het zelfde dacht ik.

Hier het tegenovergestelde, in de plaatsingswedstrijden steeds minimum 6 wins.
WL 8 verliesmatchen na elkaar, en dan kom ik tegen ploegen uit die minstens het dubbele waard zijn.
Ik raak ook niet echt vooruit want ik pack niets noemenswaardig.
Nu ook weer niet. De hoogste was een 84 Declan rice. De rest in de pack discard value.
Mijn 2 beste spelers zijn gekocht…
Wordt er een beetje door ontmoedigd.
Dan nog fases die steeds in het nadeel vallen, enzo…
Is soms iets te veel luck based jammer genoeg.

Hier het tegenovergestelde, in de plaatsingswedstrijden steeds minimum 6 wins.
WL 8 verliesmatchen na elkaar, en dan kom ik tegen ploegen uit die minstens het dubbele waard zijn.
Ik raak ook niet echt vooruit want ik pack niets noemenswaardig.
Nu ook weer niet. De hoogste was een 84 Declan rice. De rest in de pack discard value.
Mijn 2 beste spelers zijn gekocht…
Wordt er een beetje door ontmoedigd.
Dan nog fases die steeds in het nadeel vallen, enzo…
Is soms iets te veel luck based jammer genoeg.
Als ik WL speel en ik merk dat het niet gaat, dan stop ik gwn en speel een andere keer verder.

Met packs moet je wat geluk hebben. In onze Patreon trading whatsapp heb ik toch al wat winst mee gemaakt. Ook al zeggen de mannen dat het een “slow week” is enz. Denk op die paar dagen 100k winst.

Ik nog niet echt veel winst gemaakt helaas in de patreon groep. Steeds de verkeerde spelers gekocht denk ik.

En heb op 4 verschillende ogenblikken gespeeld, en gestopt als het echt niet ging. Helaas niet veel geholpen.

Ik nog niet echt veel winst gemaakt helaas in de patreon groep. Steeds de verkeerde spelers gekocht denk ik.

En heb op 4 verschillende ogenblikken gespeeld, en gestopt als het echt niet ging. Helaas niet veel geholpen.
Ik heb vooral de minder dure gedaan. En ook meteen lazy listen. Ik heb er weinig boven de 50k gekocht. Want ik heb maar 300k om mee te traden momenteel. En dat staat momenteel allemaal “vast”

Voor de mensen die ook nog graag meedoen aan het sharen van de Patreon voor trading tips enz. (Wat kopen, wanneer kopen, wanneer verkopen, voor welke prijzen enz) Laat maar iets weten. We zijn met 8 momenteel dus minder dan 4€pp.

Voor de mensen die ook nog graag meedoen aan het sharen van de Patreon voor trading tips enz. (Wat kopen, wanneer kopen, wanneer verkopen, voor welke prijzen enz) Laat maar iets weten. We zijn met 8 momenteel dus minder dan 4€pp.
welke patreon is dat?

Ik heb daar inmiddels toch al 700k profit gehaald en heb niet super veel tijd om te traden.

Terug
Bovenaan