FIFA 23

FIFA 23

My man did it again, inception blijft toch mijn hofleverancier van custom tactics

Deze is echt sweet, de wide versie van de 4231, met hoge depth

Ik moet er wel nog wat mee leren spelen, maar ik zie zelf tegen pros (goede spelers voor de BG leden) dat ze vantijd met hun handen in het haar zitten

Aangezien bijna iedereen de basic 4231 kent en weet hoe er tegen te spelen is dit echt een verrassing voor de tegenstander, ik moet alleen niet vergeten om soms effectief genoeg de flanken op te zoeken. Ik neem aan dat voor een goede speler dit gold is, de looplijnen, de tactics, alles klopt hierbij

Ik zou het nekeer uittesten als ik van jullie was...

My man did it again, inception blijft toch mijn hofleverancier van custom tactics

Deze is echt sweet, de wide versie van de 4231, met hoge depth

Ik moet er wel nog wat mee leren spelen, maar ik zie zelf tegen pros (goede spelers voor de BG leden) dat ze vantijd met hun handen in het haar zitten

Aangezien bijna iedereen de basic 4231 kent en weet hoe er tegen te spelen is dit echt een verrassing voor de tegenstander, ik moet alleen niet vergeten om soms effectief genoeg de flanken op te zoeken. Ik neem aan dat voor een goede speler dit gold is, de looplijnen, de tactics, alles klopt hierbij

Ik zou het nekeer uittesten als ik van jullie was...
Ik volg hem ook op YT (vooral voor reviews) Volgens mij (deze video niet gezien) zijn het niet zijn eigen tactics maar die van Boras Legend.

En een “goede” speler, speelt niet 1 vaste opstelling. Ik (en ik beschouw mij niet als goed btw) speel er 4 verschillende in een match afhankelijk de situatie. Sta ik voor?, achter?, welke formatie speelt de tegenstander enz.. om nog maar te zwijgen van de D-pad tactics die ik om de zoveel tijd gebruik 😂

Is wederom niet de zijne deze, maar is wederom killer, begint goed te draaien hier
Opstellingen zijn ook gwn heel persoonlijk qua manier van spelen. En welke spelers je hebt. Speel je bv een 4231 en je hebt alleen maar slakken, dan komt er niets van. Wat in een 41212 dan weer veel beter gaat werken met diezelfde spelers.

En in uw geval, hou er rekening mee dat hij op de PS5 versie speelt, en de reviews van spelers iets anders kunnen uitdraaien enz.

Opstellingen zijn ook gwn heel persoonlijk qua manier van spelen. En welke spelers je hebt. Speel je bv een 4231 en je hebt alleen maar slakken, dan komt er niets van. Wat in een 41212 dan weer veel beter gaat werken met diezelfde spelers.

En in uw geval, hou er rekening mee dat hij op de PS5 versie speelt, en de reviews van spelers iets anders kunnen uitdraaien enz.
Ik kijk niet naar reviews van spelers, eerder gewoon de tactics, dus daar moet ik mij al geen zorgen om maken

Incomming

Fgfz3H0X0AQx_Sj

Divisie 4 gehaald door 5 wins op rij. Ondertussen voorbij eerste checkpoint richting divisie 3. Vraag me af hoelang ik nog mee ga kunnen met m'n ploeg die vaak veel slechter is.

Vandaag geluk in de packs, Modric (bank) en Tomori (in de basis i.p.v. Skriniar) gepackt.

Als er nog mensen zijn die interesse hebben om te joinen. We zijn nu een 2 weken bezig.

Ikzelf heb al 300k winst gemaakt, en zie in de whatsapp groep ook dat de andere mensen goed winst maken.

We zijn met 8 momenteel waar we de prijs mee delen.
Info?
Heb al ergens een discord die ik volg, maar soms zijn er nieuwe tips te vinden :)

Toch wel wat gedemotiveerd door de triestige TOTW en stomme SBC’s - kunt ge weer playoffs spelen en weekend league grinden voor stomme kaarten te krijgen die niks kosten - zijn maar 20 tal kaartjes naast de Icons die iets waard zijn

Toch wel wat gedemotiveerd door de triestige TOTW en stomme SBC’s - kunt ge weer playoffs spelen en weekend league grinden voor stomme kaarten te krijgen die niks kosten - zijn maar 20 tal kaartjes naast de Icons die iets waard zijn
Totw packs bijhouden. Eigenlijk alle packs, want er lijkt deze week geen promo aan te komen ook niet.

Ik lees hier net dat de 30 spelers limiet 'toevallig' niet goed stond en afgevoerd is bij een companion app update...

Ze zijn toch 'snel eh daar bij EA

En het staat nog niet eens goed :ROFLMAO:

h2b0g4up8lx91.png

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan