GETHEZ
Well-known member
Awel ja, gisteren was na anderhalf uur de goesting weer efkes over voor de rest van den dagHoe ge zelfs kunt blijven spelen als je zo over een game klaagt, dat snap ik niet..
Ik heb ook soms dagen dat niets lukt op fifa, dan stop ik gewoon ff en kijke een film ofzo, maar elke dag erover klagen.. Zou je niet beter andere games zoeken? Kwestie van uw gemoedsrust beetje te behouden ?![]()
En @Piekatsjoe , ik weet dat ik beter kan, maar ook dat het spel beter kan, als ge zes keer een richting moet aanduiden met linkse joystick (ik gebruik player relative) hapert er toch ook iets aan de machine, niet dan? Of duw ik dan zo verkeerd? Allemaal van die dingskes dat het voor mij naar de kloten helpt, want ja, dan zijde hopeloos te laat om te verdedigen. Ik kom nogal graag terug met mijn middenvelders als tegenstander voorbij hun is geraakt, eer dat die uiteindelijk geselecteerd geraken ligt de bal al in het netje

.
de share knop is uitgevonden in 1860
gewisseld met de tradeable die ik had gekregen dit weekend, toch 35k coins bij nu en mooie fodder voor later