FIFA 23

FIFA 23

Cancelo op links zetten en Cuadrado op rechts. Wel 2/3 chem maar
Ik heb wat zitten puzzelen, zo mss?
Screenshot_20221119-115456.png

heb je gosens niet gedaan indertijd toevallig? was één van de eerste objectives int begin, beest van een linksback en zou perfect passen. Anders zal Hernandez idd de beste optie zijn denk ik.
Aangezien die nog ruim 40k gaat voor een. 85 speler zal die nog wel performen zeker?

Straks het geheel eens uittesten, maar de mayonnaise van de 4231 (inception/boras legend) blijkt hier niet meer te pakken... Is nu een 4222 in game met 2 spitsen dat ik gebruik, ik verlies elke keer ik de 4231 bezig

Aangezien die nog ruim 40k gaat voor een. 85 speler zal die nog wel performen zeker?

Straks het geheel eens uittesten, maar de mayonnaise van de 4231 (inception/boras legend) blijkt hier niet meer te pakken... Is nu een 4222 in game met 2 spitsen dat ik gebruik, ik verlies elke keer ik de 4231 bezig
Ik speel 4-1-3-2 met med/high cdm, vind ik wel aangenaam. In defense zit je dan met 2 cdm's te spelen terwijl je wel 2 spitsen hebt :) ik ben fan iig

Ik speel 4-1-3-2 met med/high cdm, vind ik wel aangenaam. In defense zit je dan met 2 cdm's te spelen terwijl je wel 2 spitsen hebt :) ik ben fan iig
Kan je een uw tactics hiervoor delen?

Screenshot_20221119-182703.png

Wie zou ik waar spelen op het middenveld in game, volgens mijn teampje hierboven? Casemiro op de CDM zoiezo, maar wie op de lm en rm? Ik wil het ook wel eens proberen.

Kan je een uw tactics hiervoor delen?

Bekijk bijlage 15290

Wie zou ik waar spelen op het middenveld in game, volgens mijn teampje hierboven? Casemiro op de CDM zoiezo, maar wie op de lm en rm? Ik wil het ook wel eens proberen.
Chiesa rechts, paqueta vooraan, casemiro cvm.

Instructies zijn vrij standaard denk ik, spitsen blijven vooraan, stay central, get in behind.

Mid vooraan in positie blijven, dekking midden. Gebalanceerde aanval.

Cvm stay behind on attack, stay central en stay in position.

Mijn backs staan op stay behind, die laat ik enkel manueel oprukken.

Flankspelers kan je zelf kiezen afhankelijk van hoe je wil spelen. Ofwel wijd blijven, ofwel naar het midden komen als je door het midden wilt passen. Geeft heel veel flexibiliteit en dat vind ik wel fijn.

Breedte staat op 40, depth hangt wat af van wat je zelf wil.

Je LM weet ik niet goed, kan je zelf kiezen.

Ok, thx maar snap niet zo goed, je sprak van 2 cdm's tijdens het verdedigen? Wie kruipt dan tijdens het verdedigen in de defensieve rol, buiten casemiro? Is dat die cm? Ik weet niet goed hoe dat in de praktijk werkt... Dan houd ik beter in game palhinha op de cm, als ik denk hoe het zou werken, en paqueta en chiesa breed houden dan?

Heb je screenshot van tactics, breedte en aanvallend en verdedigend, das wat makkelijker, want je hebt enkel instructies voor spelers genoemd, en niet de team tactics (of toch niet alles)

Laatst bewerkt:
Ok, thx maar snap niet zo goed, je sprak van 2 cdm's tijdens het verdedigen? Wie kruipt dan tijdens het verdedigen in de defensieve rol, buiten casemiro? Is dat die cm? Ik weet niet goed hoe dat in de praktijk werkt... Dan houd ik beter in game palhinha op de cm, als ik denk hoe het zou werken, en paqueta en chiesa breed houden dan?

Heb je screenshot van tactics, breedte en aanvallend en verdedigend, das wat makkelijker, want je hebt enkel instructies voor spelers genoemd, en niet de team tactics (of toch niet alles)
U voorste cm kruipt terug in defense en komt naast casemiro te staan (echt box to box dus). Zal straks eens zien voor ne screenshot.

Palhinha centraal zou idd ook werken.

U voorste cm kruipt terug in defense en komt naast casemiro te staan (echt box to box dus). Zal straks eens zien voor ne screenshot.

Palhinha centraal zou idd ook werken.
Ik denk palhinha beste centraal idd, hij verliest anders het meeste rpp volgens futbin (in verhouding)

Als je nog is kan checken voor een screentje, dan kan ik ermee aan de slag... Of heb je een bepaalde youtuber gevolgd ofzo?

Laatst bewerkt:
Aan iedereen die italiaanse of serie a links heeft koop Kean IF. Gisreren voor 50k nu staat ie 30k. Echt gewoon de beste spits met wie ik al speelde. WL 19goals op 12 matchen tot hiertoe met hem. Enkel zijn passing kan beter maar snelheid, schot en voornamelijk fysiek zijn echt OP. Deze in de PL en gaaat voor het drievoudige.
Dees is dus echt ni gelogen, 6 goals, 1 assist in eerste rivals match... Die vlamt er alles in zonder problemen, cheat code

En zonder 100% alles juist te hebben staan 7-7 in die match, met de 4132, dit smaakt naar meer, spijtig genoeg de win niet kunnen binnenharken vs een tryhard

22 edition nog is geboot, jonge jonge, wat een verschil. Het zat nog 110% in de vingers.

Wat een schijt editie is 23 toch, ok ik zit daar met een endgame team bezig, maar daar gaat het snel, je kan dribbelen, is leuk, en eventjes de tegenstanders gedecimeerd ik zat ergens in div 7 van 0, met 5 wins los naar 6,tegen allemaal endgame teams...

Fifa 23 wilt tegemoet komen aan de passers onder ons, die zogezegd de bal kunnen bijhouden en opbouwen, das gewoon saai as fuck, in 22 beleefd ge nog een match ten minste, bal gaat vlotjes rond, dribbelen is gewoon leuk in een voetbal simulator, das allemaal uitgeschakeld in 23.

Wanneer is toty? Ik ga een pakske minder spelen op 23 denk ik, ik heb indertijd gevloekt om het onder de knie te krijgen, maar als ge de vergelijking maakt, djeez, ssaie hap die 23,meestal word ik gewoon in slaap gewiegd door die gameplay waar geen leven in zit, scripting sausje derover, althans bij mij aan 100% in 23 editie.

Iets om over na te denken EA

En servers zijn niet overbelast, waardoor het gewoon clean speelt

“Fifa 22 een voetbal simulator”. Plz iemand, help me recht 😂
Fun gegarandeerd tenminste. Blijf maar zitten waar ge zit. Matchen waren tenminste leuk om spelen

Ge pikt hier een zinnetje uit om effe met mij te lachen, tuurlijk is dit arcade, maar wel 10 kere beter dan boring 23

En het is geen farming simuator eh, der zit voetbal in begot

Terug
Bovenaan