FIFA 23

FIFA 23

Vraagje, ik heb nog 1 win nodig om genoeg punten te hebben voor die weekend league qualifiers. Als ik die vanavond speel en win, wat gebeurt er dan? Heb sowieso zo goed als geen tijd dit weekend om veel te spelen, dus wil pas ten vroegste vanaf maandag proberen kwalificeren.

En wat krijg je eigenlijk als rewards? Ik ga er niet van uit dat ik weekend league ga halen (ben div 8), maar is het dan de moeite om die qualifiers te spelen of niet?

Vraagje, ik heb nog 1 win nodig om genoeg punten te hebben voor die weekend league qualifiers. Als ik die vanavond speel en win, wat gebeurt er dan? Heb sowieso zo goed als geen tijd dit weekend om veel te spelen, dus wil pas ten vroegste vanaf maandag proberen kwalificeren.

En wat krijg je eigenlijk als rewards? Ik ga er niet van uit dat ik weekend league ga halen (ben div 8), maar is het dan de moeite om die qualifiers te spelen of niet?
moogt het token da ge krijgt als ge 4 matche in qualifiers wint gebruiken in eenders welk weekend.
Rewards in WL zen wel goe, zeker vanaf 6 wins

Iemand die kan uitleggen hoe constant pressure werkt? Mijn spelers zetten weinig of geen druk als dit aanstaat.
Bij enkele tegenstanders worden de verdedigers constant onder druk gezet waardoor je de bal afneemt en 1 seconden later terug kwijt bent door overdreven druk zetten.
Mij lijkt dat niet te lukken. Of zijn er nog extra spelerinstellingen hiervoor?
En als uw backs op stay back staan, hoe voorkom je dat ze toch mee oprukken? Heeft dit te maken met de workrates?

En na elke swaps wedstrijd wordt ik eruit gegooid en krijg ik gekende melding dat ik stop tijdens de wedstrijd.
Halloooooo?!?!?
Kutbedrijf, niet normaal.

En na elke swaps wedstrijd wordt ik eruit gegooid en krijg ik gekende melding dat ik stop tijdens de wedstrijd.
Halloooooo?!?!?
Kutbedrijf, niet normaal.
Tzijn allemaal van die kleine prutskes die de beleving helemaal naar de kloten helpen met hun onderhouden van de betalende klanten...

Geen deftige stick switching is te makkelijk om u te doen verliezen, en dan de klassiekers eh, tegenstander mag alles, en rode kaart is meteen u uw deel, positionering van de spelers en looplijnen zo shitty maken dat ge onmogelijk kunt winnen als casual speler tegen die (ahum) pros die echt denken dat ze keigoeie spelers zijn omdat ze de goals met de paplepel aangereikt krijgen...

Maar het zit hem ook soms in de settings, ik had air balls +loose balls player switching, die loose balls er van tussen gelaten en loopt nu toch beter... Adhv die setting die ik heb uitgeschakeld kunnen ze u ook nog een loer draaien, wanneer ge aan t verdedigen zijt, ze dan onnodig van speler switchen, nu doe ik het manueel, buiten dan op hoge ballen... Toch al 1 ding minder dat ze extra kunnen manipuleren...

Fair en ultimate team gaat niet in 1 zin samen, maar ik dacht dat je dat al ondervonden had...

Interessant dat de pro streamers zich ook eens uitspreken, maar wat gaat dat idd veranderen aan de ongelijkheid, en scripting?

Just nougabollen, en ik verkondig het al lang genoeg denk ik die kwalijke trend. Maarja het is wat ze zeggen, ze maken een spel dat velen graag hebben gewoon naar de kloten...

En ben niet echt 100% eens met Inception zijn visie, vooral dan dat deze editie een van de beste sinds jaaaren, of beste tout court, zou zijn, maarja, iedereen heeft er zijn eigen visie op, maar EA zou nekeer nen deftige concurrent moeten krijgen, splits EA zich met hun football club gedoe eigenlijk af van de fifa game reeks?

Maw, gaat fifa zelf nog een game uitbrengen? If not, we're fucked wel...

Haha, als ik eens goed bezig ben wordt mijn run wederom gedwarsboomd door problemen met de controller (althans dat dacht ik toch vroeger, omdat ik altijd met de nacon speelde, maar komt voor bij de DS5 ook)

Het zogezegde probleem is precies of ne joystick langs 1e kant ingedrukt wordt, dus ik kan zelf niet verder zonder de game te killen en te rebooten omdat de richting rechts wordt ingeduwd, terwijl ik links moet hebben om uit de match te geraken :ROFLMAO:

Ge merkt dat pas op tijdens pause duwen of slechtste geval na de match, en zo is het dus ALTIJD iets met deze game

Deze issue is dus software matig, iemand die dit soms ook eens voorheeft?

Zit aan 40 swap tokens :woohoo: alleen nog altijd aant twijfelen waar ik ze aan ga uitgeven :unsure: ik was echt overtuigd van Vieira, maar 120 84+ kaarten is echt wel absurd veel fodder voor sbc's.. nog eens over slapen

Zit aan 40 swap tokens :woohoo: alleen nog altijd aant twijfelen waar ik ze aan ga uitgeven :unsure: ik was echt overtuigd van Vieira, maar 120 84+ kaarten is echt wel absurd veel fodder voor sbc's.. nog eens over slapen
Momenteel is er toch nikske wauw van kaarten uit?

Een icon wel mss

Yup, ik wàs van plan om voor alle 60 te gaan, alleen heb ik niet genoeg coins als ze alle 10 in packs gaan zitten :p we zien wel
Ik ga ze ook allemaal doen, behalve de store packs. Weiger mijn coins daaraan te geven.

Twijfel om voor een Path to glory player pick te gaan. Als het wk bijna gedaan is ken je de upgrades ook. Iets makkelijker kiezen dan. En dan die 3x 84x20 ofzo.

Fuck it, 't is Vieira geworden :) met die duplicates die ze in de objectives gestoken hebben nu wou ik squad submitten en zo snel mogelijk die "free" token claimen. We zien wel of EA het nog aanpast of niet :) wel zot iig nu mn team met die Jairzinho en Vieira, los 4-4.5 miljoen coins voor die twee spelers alleen, en dan Cordoba ook nog. Mn sbc's zijn zeker geslaagd te noemen.

Voor die tokens trouwens:

Eerste keer gespeeld met Vieira, 't is effectief wel een ander type speler dan alles wat ik ervoor had. Zit veel meer te intercepten en je kan vanop langere afstand de bal terughalen met zijn stelten van benen :p uiteraard nog maar een game of 2 gespeeld, maar je voélt wel waarom hij zo sterk is.
Ben alleen nog aan het twijfelen of ik van 2 spitsen naar 1 spits en een CAM zou gaan. Ik merk dat ik liever door het midden speel dan de flanken, maar heb op de flanken Jairzinho en Son/World cup Pulisic lopen, dat zijn geen spelers waarvoor ik een (evenwaardig) alternatief heb..

Erg jammer dat de Belgen niet uit de groepsfase geraakt zijn ook, want die Lukaku kaart is echt wel dikke fun. Alles in de box vliegt erin.

Mooi!
Ik probeer ook de 40 te halen, maar er zijn veel SB te spelen, niet mijn meest favoriete deel...

Terug
Bovenaan