GETHEZ
Well-known member
Khoop dat ze hun broek scheuren aan hun business modelDat is het businessmodel he![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Khoop dat ze hun broek scheuren aan hun business modelDat is het businessmodel he![]()
Ik vrees ervoor. De mbappé, Al-Owarian en Ginola’s zijn niet op 1 hand te tellen.Khoop dat ze hun broek scheuren aan hun business model
moogt het token da ge krijgt als ge 4 matche in qualifiers wint gebruiken in eenders welk weekend.Vraagje, ik heb nog 1 win nodig om genoeg punten te hebben voor die weekend league qualifiers. Als ik die vanavond speel en win, wat gebeurt er dan? Heb sowieso zo goed als geen tijd dit weekend om veel te spelen, dus wil pas ten vroegste vanaf maandag proberen kwalificeren.
En wat krijg je eigenlijk als rewards? Ik ga er niet van uit dat ik weekend league ga halen (ben div 8), maar is het dan de moeite om die qualifiers te spelen of niet?
Tzijn allemaal van die kleine prutskes die de beleving helemaal naar de kloten helpen met hun onderhouden van de betalende klanten...En na elke swaps wedstrijd wordt ik eruit gegooid en krijg ik gekende melding dat ik stop tijdens de wedstrijd.
Halloooooo?!?!?
Kutbedrijf, niet normaal.

Interessant dat de pro streamers zich ook eens uitspreken, maar wat gaat dat idd veranderen aan de ongelijkheid, en scripting?
Aanrader![]()
Momenteel is er toch nikske wauw van kaarten uit?Zit aan 40 swap tokensalleen nog altijd aant twijfelen waar ik ze aan ga uitgeven
ik was echt overtuigd van Vieira, maar 120 84+ kaarten is echt wel absurd veel fodder voor sbc's.. nog eens over slapen
Ook die store packs gedaan dan?Zit aan 40 swap tokensalleen nog altijd aant twijfelen waar ik ze aan ga uitgeven
ik was echt overtuigd van Vieira, maar 120 84+ kaarten is echt wel absurd veel fodder voor sbc's.. nog eens over slapen
Yup, ik wàs van plan om voor alle 60 te gaan, alleen heb ik niet genoeg coins als ze alle 10 in packs gaan zittenOok die store packs gedaan dan?
we zien welIk moet ze daarom niet direct opendoen éhMomenteel is er toch nikske wauw van kaarten uit?
Een icon wel mss
maar we'll see in elk gevalIk ga ze ook allemaal doen, behalve de store packs. Weiger mijn coins daaraan te geven.Yup, ik wàs van plan om voor alle 60 te gaan, alleen heb ik niet genoeg coins als ze alle 10 in packs gaan zittenwe zien wel
met die duplicates die ze in de objectives gestoken hebben nu wou ik squad submitten en zo snel mogelijk die "free" token claimen. We zien wel of EA het nog aanpast of niet
wel zot iig nu mn team met die Jairzinho en Vieira, los 4-4.5 miljoen coins voor die twee spelers alleen, en dan Cordoba ook nog. Mn sbc's zijn zeker geslaagd te noemen.
uiteraard nog maar een game of 2 gespeeld, maar je voélt wel waarom hij zo sterk is.Mooi!Zit aan 40 swap tokensalleen nog altijd aant twijfelen waar ik ze aan ga uitgeven