FIFA 23

FIFA 23

Bij nog mensen opnieuw mega traag op PC?
Als ik dan beneden op de PS5 van de zoon ga spelen is de gameplay super smooth (met een 80 team) vs mijn team van 89 dat als 11 bakstenen beweegt (Al Owairan’s pace kan ik 1 op 5 matches ‘s benutten, voor de rest kan ‘k er niks mee want beweegt als een tank (net als als de andere 10). Zoveel spijt dat ‘k op PC begonnen ben en niet op PS5

Heb genoeg fodder om die base en mid icon nog eens te doen, maar ben dik aant twijfelen. Heb ergens het gevoel dat die showdown cards voor de WK finale echt goed gaan zijn (genre Messi/Mbappé of toch minstens Benzema/Lloris/Hakimi/Modric/...)
Al vermoed ik dat ik dan weer niet genoeg ga hebben om bv een 89-rated squad te maken. Decisions decisions..

Heb genoeg fodder om die base en mid icon nog eens te doen, maar ben dik aant twijfelen. Heb ergens het gevoel dat die showdown cards voor de WK finale echt goed gaan zijn (genre Messi/Mbappé of toch minstens Benzema/Lloris/Hakimi/Modric/...)
Al vermoed ik dat ik dan weer niet genoeg ga hebben om bv een 89-rated squad te maken. Decisions decisions..
Ik redeneerde ook zo gisteren en heb al men niet interessante spelers erin gestoken of die maar kort invalde. Resultaat was Nesta. Een 70speed CB. Bezin eer je begin ;-)

Die swap tokens lopen op het einde nu geloof ik? 54 lees ik op sommige sites dat het max is. Heeft er iemand bronnen van de zogenaamde 60?
er zitten er 60 in concept spelers, vandaar dat mensen ervan uitgingen dat er 60 zouden zijn. Ik ga er niet meer van uit iig, ga waarschijnlijk die 20x84 pack nog kopen, ook één van de redenen dat ik wat fodder wil opruimen :p

er zitten er 60 in concept spelers, vandaar dat mensen ervan uitgingen dat er 60 zouden zijn. Ik ga er niet meer van uit iig, ga waarschijnlijk die 20x84 pack nog kopen, ook één van de redenen dat ik wat fodder wil opruimen :p
Ik vond die packs de beste value hebben. Ik heb 1 swap token gemist in een pack, 1 staat er nog maar is een pack van 200k! In totaal heb ik er dus 33 reeds gebruikt en nog 19 nu over. Natuurlijk wil ik er nog 1 voor die world cup player pick.
200k coins voor die ene token die zelfs niet garandeert of ik iets beter pull dan een Coman/Hazard is natuurlijk ook not done.

En irritant dat we nog 2 dagen met die world cup player cards zitten, ik ben het wel beu om er 900 ondertussen in men club te hebben. Je kan ze ook niet wegzwieren want dan heb je er niet meer genoeg voor de rewards volgens mij.

Ik vond die packs de beste value hebben. Ik heb 1 swap token gemist in een pack, 1 staat er nog maar is een pack van 200k! In totaal heb ik er dus 33 reeds gebruikt en nog 19 nu over. Natuurlijk wil ik er nog 1 voor die world cup player pick.
200k coins voor die ene token die zelfs niet garandeert of ik iets beter pull dan een Coman/Hazard is natuurlijk ook not done.

En irritant dat we nog 2 dagen met die world cup player cards zitten, ik ben het wel beu om er 900 ondertussen in men club te hebben. Je kan ze ook niet wegzwieren want dan heb je er niet meer genoeg voor de rewards volgens mij.
Volgens mij als je ze discard gaat uw teller niet omlaag want dubbelen tellen ook mee.
Maar je weet nooit dat EA toch eens met een upgrade pack ofzo uitkomt om die kaarten in te kunnen steken...

Nog eens een sbctje gedaan voor een wc hero

Don't be Nakata, don't be Nakata => Nakata

Fml, heb hem in een sbc van stoichkov gedraaid en dan toch nog de gea tradable gehit, magere troost...

Nog eens een sbctje gedaan voor een wc hero

Don't be Nakata, don't be Nakata => Nakata

Fml, heb hem in een sbc van stoichkov gedraaid en dan toch nog de gea tradable gehit, magere troost...
Hier is't Dempsey geworden. Zal dus ook snel in ne SBC verdwijnen. Voor mij toch echt wel het zwakste Fifa spel van jaren samen met fifa 19. Gameplay trekt helft van de tijd op niks, slechte servers, ik heb steeds het gevoel dat anti-voetbal beloond wordt, transfermarket is onvolgbaar, packluck om te janken.

Maar mijn persoonlijke mening hé. Ik speel het eigenlijk enkel om af en toe toch een tegenstander tegen te komen dit ook wel houdt van een potje voetbal en niet drop back - 1 counter voetbal speelt.

84x20 gedaan, Van Dijk & Rudiger als beste. Mooie fodder voor de rest, ben content. Wel aant balen dat die icon SBC 2 dagen vroeger gedaan is dan er stond, had ze graag gedaan :(

84x20 gedaan, Van Dijk & Rudiger als beste. Mooie fodder voor de rest, ben content. Wel aant balen dat die icon SBC 2 dagen vroeger gedaan is dan er stond, had ze graag gedaan :(
Hier ook geen vette in die pack. Cancelo, Dias en Kroos als beste. Had toch een beetje op een speciale kaart gehoopt.

Wel eerder op de dag Messi gepackt in die level 29 seasonal progress pack.

Weet er iemand hoeveel tokens er nog precies gaan komen. Heb er 18 op't moment. Wil ze inwisselen tegen Fabino of 20 token wk path to glory maar dan nog 2 tekort

Weet er iemand hoeveel tokens er nog precies gaan komen. Heb er 18 op't moment. Wil ze inwisselen tegen Fabino of 20 token wk path to glory maar dan nog 2 tekort
Alle free2play tokens staan in objectives. Als er nog komen zullen die in een pack uit de store zitten, maar die zijn soms obsceen duur.

Eerste jaar dat ik zo weinig fifa speel, en ik mis het precies ook minder.. 😅 Blijkbaar helpt een baby tegen de ‘fifa-verslaving’ 😂
Toch nog proberen een paar swaps binnen te halen. Maar moet nog veel squad battles en friendlies spelen precies😅

Ja lap tis prijs, ik heb het gekocht. Kan ik nog 40 swap tokens halen uit objectives? 😆
Denk dat het theoretisch nog wel kan, maar je moet 6 spelers per land hebben, dan nog de tijd vinden om ze allemaal te doen, etc etc. In realiteit niet dus vrees ik.

Terug
Bovenaan