TNTim
Well-known member
Rechtstreeks 15.000€ gekregen van een nonkel bij de aankoop van ons huis.
Rechtstreeks 15.000€ gekregen een paar jaar eerder van een andere nonkel bij erfenis. (Stond in zijn testament dat er minstens 15.000€ naar mij en hetzelfde bedrag naar mijn broer diende te gaan. Zijn andere centen waren voor mijn vader, tenzij hij het niet meer nodig had. Het werd het minimum.
)
Van mijn ouders mogen studeren en mijn eigen centen (vakantiejobs/verjaardagen/...) grotendeels mee gekregen toen ik thuis vertrok.
Terzijde: Ik hoef geen geld van ouders/grootouders/..., zal er zelf wel voor zorgen dat ik er geraak.
Maar het frustreert langs een kant wel dat mijn grootouders vrij loaded waren, er al vrij veel is doorgevloeid naar mijn vader en dat het daar in een bodemloos vat terechtkomt.
Rechtstreeks 15.000€ gekregen een paar jaar eerder van een andere nonkel bij erfenis. (Stond in zijn testament dat er minstens 15.000€ naar mij en hetzelfde bedrag naar mijn broer diende te gaan. Zijn andere centen waren voor mijn vader, tenzij hij het niet meer nodig had. Het werd het minimum.
)Van mijn ouders mogen studeren en mijn eigen centen (vakantiejobs/verjaardagen/...) grotendeels mee gekregen toen ik thuis vertrok.
Terzijde: Ik hoef geen geld van ouders/grootouders/..., zal er zelf wel voor zorgen dat ik er geraak.
Maar het frustreert langs een kant wel dat mijn grootouders vrij loaded waren, er al vrij veel is doorgevloeid naar mijn vader en dat het daar in een bodemloos vat terechtkomt.

. Maar dat heeft natuurlijk niemand hier ooit gedaan. Zal wel ongeveer zelfde grootte orde geweest zijn.
. De cd brand periode, dat is bijna 20y geleden. Dat was niet zo obviously illegaal als het nu het geval is. Ik verkocht zelfs cds aan leraars en zelfs de directeur van school was klant. Trek die ook allemaal maar in bad als verloederaars van de zeden.