Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem kippenvel.Damn, even geschrokken over dat bericht van Paul
Wat een domper iddDamn, even geschrokken over dat bericht van Paul

dat was dus echt marginaal volk iddDie 2 pubers hebben zich van versie gemist?
Hobby: feesten.
Hoeveel pinten en cocktails heeft die kerel wel niet soldaat gemaakt? Marginaal, maar ja 2 personen zonder inhoud![]()

Die 2 pubers hebben zich van versie gemist?
Hobby: feesten.
Hoeveel pinten en cocktails heeft die kerel wel niet soldaat gemaakt? Marginaal, maar ja 2 personen zonder inhoud![]()
Gohja, dat zal waarschijnlijk wel zijn.Goh uiteindelijk zullen ze niet zo veel verschillen van de meesten op die leeftijd zeker?
Ik denk echter dat de gemiddelde 18-jarigen gewoon voor een ander "kader" kiezen als ze op date gaan.

Gohja, dat zal waarschijnlijk wel zijn.
Die jongen geeft zelf aan dat liefde totaal onbelangrijk is, dus vind ik dat wat jammer van de zendtijd![]()
ik heb net die aflevering gezien van dienen wanhopige, verliefde vent met moesige teelbal. Ik heb nog nooit zo hard gecringed en ik kijk nochtans naar Cupido Ofzo![]()
"Voor het vak Tinder was ik wel maar met hakken over de sloot zenne. Gelukkig was het een mondeling examen"Verder aan het inhalen. De toffe jongen van vandaag studeert "Social media".
Dat zijn studies tegenwoordig blijkbaar. "Mijn topvak is Facebook!"