Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciale madame, redelijk fan van de barman.En Etienne, wat verwachte gij van een reloase?
Precies een kruisverhoor
My god... Die madam was gewoon een wandelend vraagteken. Ocharme den Etienne. Leek me nu ook geen simpel te zijn zenne.En Etienne, wat verwachte gij van een reloase?
Precies een kruisverhoor
Etienne was toch eigenlijk ne schone man? Dat die al twintig jaar alleen is, zondeEn Etienne, wat verwachte gij van een reloase?
Precies een kruisverhoor
"Dat relationele vonk is er niet" besluiten sommige nogal snel als het geen liefde op het eerste zicht is.Ik vind dat er belachelijk weinig matches overblijven uiteindelijk.
Terwijl het tijdens het etentje soms echt goed lijkt te gaan.
Wanneer schrijf je je in?Dat meisje, politie inspecteur, is wel volledig mijn type moet ik zeggen
Het is te laat hé groene Mamba, mijn droomvrouw is de revue al gepasseerdWanneer schrijf je je in?
Acht. Het is niet de eerste keer dat er iemand twee keer aan het programma meedoet.Het is te laat hé groene Mamba, mijn droomvrouw is de revue al gepasseerd
ja gelijk die twee carnaval nerds: "eerder vriendschappelijk".. ja tuurlijk, wa dachte nu? Direct trouwen?Die match tussen de wiskundige en fysicus was er eentje zoals ik ze vaker had willen zien. 2 mensen die bij elkaar passen, het een kans geven (en nu in een relatie zitten)
ja gelijk die twee carnaval nerds: "eerder vriendschappelijk".. ja tuurlijk, wa dachte nu? Direct trouwen?
'k Snap niet dat die zo gefixeerd zijn op liefde op't eerste gezicht. Als ge u al goed kunt amuseren met iemand dan is dat toch al een eerste stap? Gevoelens komen later
Er zal niets anders opzitten dan, dat ik een brief moet sturen naar de VRTAcht. Het is niet de eerste keer dat er iemand twee keer aan het programma meedoet.
Dat is een vriendin van mijn vriendin. Moet ik eens een woordje doen?Dat meisje, politie inspecteur, is wel volledig mijn type moet ik zeggen
Dat is een vriendin van mijn vriendin. Moet ik eens een woordje doen?

Dat meisje, politie inspecteur, is wel volledig mijn type moet ik zeggen