Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die “sideline shouts” waren echt DRAMATISCH in fm24.. elke keer als ik dat deed kreeg ik bijna standaard n goal tegen, waren blijkbaar veel problemen mee die ze uiteindelijk niet eens gepatched kregen..Nog iemand de beta al geprobeerd zoals ik? Heb er nu een paar dagen mee bezig geweest en er zijn een aantal positieve maar ook veel negatieve dingen.
Om te beginnen in mijn eerste save kon ik na de initiële kennismakingen en tutorials niet op continue drukken. Dus maar een nieuwe save gestart en dat ging beter. De voorpagina vind ik best wel een verbetering. Alles is netje bij mekaar geplaatst en als je eenmaal alle tabbladen hebt doorlopen dan ben je vrij vlug bekend met wat waar staat. De tactische opties hebben ze ook serieus aangepast met een model voor in en uit balbezit. Je kan hier naar hartenlust mee aan de slag en alles staat ook netje uitgelegd als je niet zo bekend bent met tactiek. Training moet ik nog is bekijken, voorlopig heb ik dat uit handen gegeven aan mijn assistent.
Er zijn ook, buiten een hoop bugs, nog wat andere minpunten. Ik vind ondanks dat alles netjes terug te vinden is op de frontpagina die hele look vd game niet goed. Het lijkt mij teveel op een mobile game. Ik heb de tekst al bewust wat kleiner gezet omdat ik de standaard grote te rommelig vind. Veel tekst past niet goed in de ballonnetjes waardoor het allemaal wat goedkoop oogt, ik vermoed dat dit mee onder de bugs vallen en simple op te lossen zijn met een update. Het ergst vind ik dat de modellen van spelers een rommeltje van jewelste zijn. Als je 2 jaar gewerkt hebt hieraan en je levert dit af dan ben je voor mij gebuisd. Ik verwacht geen FC game, verrevan, maar het ziet er ongeloofelijk slecht uit. Ik dacht dat dit een vd paradepaardjes vd game zou worden maar met de trailer die we een tijd terug hebben gehad vermoedde ik al niet veel goeds. Ook het geluid is zeer pover. Elke trap klinkt zeer hol en ook het publiek klinkt totaal niet goed. Ik mis ook de functie om iets tijdens de match te kunnen roepen naar je spelers zoals in FM24 wel nog kon.
Ik hoop dat er vlug een paar leuke skins zijn en dat er nog wat gewerkt word aan de modellen al vrees ik daarvoor dat daar nog iets aan gaat gebeuren vanuit SI interactive.
Wij console gamers hebben tot op heden 0,0 gezien van preview, dus meestal is dat niet een goed tekenDe UI is een regelrechte ramp. Gemaakt vr handhelds en console. De opgebouwde PC fan base stoten ze hier eventjes volledig mee af. Dit krijg je ook niet meer recht getrokken op korte termijn. Enkel de community de mogelijkheid geven om nieuwe skin te laten ontwerpen kan dit misschien nog redden.
Ik speel fm 24 nog vaak op de ps5.Wij console gamers hebben tot op heden 0,0 gezien van preview, dus meestal is dat niet een goed teken
Ik ging hem kopen op ps5, maar door de mindere reviews wacht ik liever afNog mensen die de “touch” versie spelen?
Wat een gedrocht hebben ze nu afgeleverd terwijl fm24 echt ge-wel-dig was..
) en zo later doorgroeien richting premier league.