Football Manager 26

Ondertussen in de top 5 'worst games' released op Steam. Goed dat ik niet gepre-ordered heb. Wat een tristesse. En dat na het jaar waar ze hun volledige game hebben moeten cancellen wegens te slecht.

Dat ze hun tijd dan steken in features als vrouwenvoetbal waar niemand in dit soort spellen ook maar iets om maalt is wel heel wraakroepend.

Ik blijf dus FM24 spelen.
Idem hier. Zal wel nog eens in februari herbekijken als de vele bugs al beetje eruit zijn maar vooral dat er nieuwe skins ter beschikking zijn via de community. Toch echt wel bij de haren getrokken dat je zo een product durft af te leveren.

Ik heb sinds kort een community op Discord gemaakt voor mensen die football manager spelen. Zitten bijna aan dertig leden, dus mensen die willen joinen laat maar iets weten!

Ik kan er echt niet aan wennen..

Je kan dus niet meer sorteren op positie, alle spelers zitten door elkaar en je kan niet eens zien in welke positie ze spelen..

Ook komt er bij n speler geen transferwaarde bij als je in t “eerste scherm” kijkt.

Ook bij t scouten kan je de spelers niet meer rangschikken via leeftijd enz..

Na enkele patches nog steeds niet speelbaar blijkbaar.
Ik speelde wegens gebrek aan laptop/pc altijd de “touch” versie, maar omdat ze die zo verkloot hebben (zo kan je met bordeaux spelen nornaal maar als je de league national kiest, is die gewoon leeg…) en de nest zo vol bugs zit, ben ik overgestapt naar de mobile versie voorlopig.

Kriebelt hier serieus om het spel nog eens te spelen, maar van wat ik tot dusver lees, is het spel allesbehalve de prijs waard. Jammer.
Op DIT moment ja, maar de patch die ze vanavond hebben uitgebracht maakt t spel al minstens dubbel zo goed als vanmorgen tbh..

Ze luisteren ook echt wel naar de klachten, zo kunt ge nu tenminste uw opstelling opslagen..

Net kampioen gespeeld met THES, professionele club geworden en t kuipje afgehuurd voor komend seizoen ! Zalig !!

Benieuwd naar onze toekomst incl alle financiele zever !

Ik houd het voorlopig toch nog bij FM24, nog genoeg werk in mijn lopende verhaal om een seizoen of 20-30 zoet te zijn. :)

Ge vliegt alleszins door de jaren heen. Hoe ist met dieje Braziliaanse spits van bij de Rangers btw?
Net even gecheckt!

Rangers heeft na mijn vertrek voor 131M verkocht: Expedito (de Braziliaanse spits) en Turrubiates naar feyenoord voor respectievelijk 42,5 en 32,5M (Feyenoord had zelf massaal verkocht dat seizoen) en Joseph Bull naar Barcelona voor 37,5M. Lausanne heeft ondertussen Mengarda verpatst aan Sheffield United voor 42M. Had daar gelukkig nog zelf de transfers geregeld voor mijn vertrek en er twee hele goeie jonge CV's en een fenomenale spits mee gehaald. Dus die zitten dit seizoen nog wel snor.

Qua snelheid valt het eigenlijk best mee, ik probeer zeker in de kleinere competities clubs uit te kiezen die op dat moment niet dé dominante ploeg zijn in de reeks maar wel het potentieel hebben om dat binnen 1-2 seizoenen te zijn, zodat ik geen jaren bezig ben in elk land. Het zijn er daarvoor net iets te veel. :)

Volgende week zou er een grote patch komen, ben benieuwd. Shouts, love or hate them, zouden ook terug komen! Als ze werken, hebben ze zeker hun nut denk ik.

Terug
Bovenaan