Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Deze evolutie maakt me bang dat Microsoft gaat stoppen met het maken van Xbox consoles en ze de weg gaan in slaan zoals SEGA in der tijd.
Dan verliezen ze hun grootste platform van Game Pass abonnees. Xbox hardware is ook het enige platform waar ze 30% kunnen innen op iedere transactie, dus ik zie het niet meteen gebeuren.

Console gaming vind ik sowieso al achterhaald. Ik zou graag gaming on demand zien ma wellicht is de technologie zo ver nog niet :unsure: Ale de technologie is er al maar nog niet optimaal.

29 april op PS5.

Voor alle spelers - ook op Xbox en PC - zijn een aantal oude tracks terug van weggeweest, alsook een gloednieuwe track én 4 nieuwe auto's.

Ik speel deze nog steeds op xbox dus laat maar komen. 4 nieuwe (te winnen) autos is wel wat karig.

Ik heb er mij destijds op de release enorm op geamuseerd op de pc. Voor mij is het 1 van de beste racegames die ik gespeeld heb, perfecte simcade besturing en enorm veel plezier online.
Hopelijk komen de opvolgers ook naar PS!

Wou deze ook graag spelen aangezien Playstation al een tijdje geen goede arcade racer meer heeft. Maar 70 euro voor een 4 jaar oud spel, toch stevig.

Forza Horizon is wat need for speed 20j geleden was. De benchmark in arcade racing.

Denk dat ik deze terug ga aanschaffe 😆 Ik amuseer me er te hard mee.

ben je zeker dat de uitbreidingen "standaard" aanwezig zijn?
volgens mij heb je daarvoor de premium versie van de game nodig, in de gewone versie zit dit volgens mij niet (ben op de psn store versies aan het vergelijken).

ben je zeker dat de uitbreidingen "standaard" aanwezig zijn?
volgens mij heb je daarvoor de premium versie van de game nodig, in de gewone versie zit dit volgens mij niet (ben op de psn store versies aan het vergelijken).
Klopt inderdaad. Ik pas aan.
Merci voor de opmerkzaamheid.

Heb inderdaad de Premium Edition gekregen als reviewcode en daar geen rekening mee gehouden.

Doen!
Dit is zowat de beste semi-arcade racer die er is.
De premium edition is ook zijn geld waard met alle inbegrepen DLC's.

Terug
Bovenaan