Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Zijn er die het nog geregeld spelen?

Staat op ps store nu aan 55euro en twijfel eigenlijk wel om het ook aan te schaffen.

Ik speel het nog regelmatig. Boordevol content en toch wel pak beter als the crew. Hot Wheels DLC zegt me dan weer weinig.

Zijn er die het nog geregeld spelen?

Staat op ps store nu aan 55euro en twijfel eigenlijk wel om het ook aan te schaffen.
Speel het zelf op de pro
Gewoon op de map wel filters aanzetten dat je niet teveel overdonderd wordt met wat er allemaal te doen is.
Maar heel fijn spel om te spelen

Intussen paar keer gespeeld.

Speelt op zich wel leuk.
Enige wat mij stoort is dat je regelmatig een push krijgt om te upgraden naar de premium versie van het spel.

Enerzijds verwijzingen in het spel op de map naar de uitbreidingen.
Maar het storendste is dat ik al 2x een popup gekregen heb (bv wanneer ik de map wil openen), met reclame van de premium versie "upgrade now".

Heb mij al enorm geamuseerdmet de game, enkel nog de min max trofee voor de platinum
Festival lijst alles compleet , enkel nog de dailies de komende dagen

Een vraag ik moet nog 1 showcase event doen maar ik unlock hem maar niet, ik heb alles gedaan van icoontje groen, bruin, blau, paars.. juist die rode is er toch iets mis mee ik kan telkens uit twee drie wagens kiezen die veel te zwak zijn (,is zo kampioenschappen gelijk of is dat een online iets ) alle traject controles heb ik wel nog niet 3 sterren etc

Terug
Bovenaan