Forza Horizon 6

Ik word er niet wild van eigenlijk.
Zie niet veel verschil met FH5, wat dan weer niet veel verschilde van de 4... (gewoon afgaande van gameplay beelden)
Been there done that feeling met deze.

Ziet er goed uit alleen wat weinig verkeer.
Iemand in de youtube comments zegt dat de developers in hun discord zeiden dat ze het verkeer hebben verlaagd voor deze video.
Hopelijk klopt dat.

Volledige map (click to zoom) :

8y9tot46mxtg1.jpeg

Ik word er niet wild van eigenlijk.
Zie niet veel verschil met FH5, wat dan weer niet veel verschilde van de 4... (gewoon afgaande van gameplay beelden)
Been there done that feeling met deze.
Bwa de setting doet toch veel in Forza, ik heb in de tijd Forza op Xbox gespeeld, dan Forza Horizon 4 en Forza Horizon 5.
Blijft toch een goeie arcade racing game.
Premium edition it is....wel op PS5.
FH4 en vooral FH5 grijs gespeeld op pc.
jammer dat het voor PS5 pas later uitkomt ik ga deze op PC spelen ook premium edition met een paar dagen op voorhand spelen.

Deel wel de mening van Cobalt eigenlijk, is gewoon in een andere setting.

Maak er Forza Horizon World van, en het kon een perfecte DLC zijn.

Bwa de setting doet toch veel in Forza, ik heb in de tijd Forza op Xbox gespeeld, dan Forza Horizon 4 en Forza Horizon 5.
Blijft toch een goeie arcade racing game.
Idem hier, gewoon tof om in een nieuwe setting te gaan rijden.
En dat er nu meer progressie is, ipv dat je meteen de horizon held bent spreekt mij ook meer aan.

Ik koop FH om nieuwe muziek te ontdekken :unsure: + speelt gewoon lekker weg. Ze nailen gewoon de arcade handling.

10 jaar geleden al daaaamn

Laatst bewerkt:
Ik snap die commentaren over de setting niet. Het is een race game, wat verwachten jullie dan nog meer in FH6? Buiten de setting, betere graphics, meer auto's en betere gamemechanics zal er altijd toch amper iets veranderen?

Terug
Bovenaan