Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
full game + DLC is dacht ik ook het dubbel van de prijs van indertijd bij FH5.€ 60 voor de premium upgrade als je gamepass subscriber bent, is wel crimineel veel.
Kan je dat niet van zowat elke sportgame zeggen? Fifa???Ik word er niet wild van eigenlijk.
Zie niet veel verschil met FH5, wat dan weer niet veel verschilde van de 4... (gewoon afgaande van gameplay beelden)
Been there done that feeling met deze.

Bwa de setting doet toch veel in Forza, ik heb in de tijd Forza op Xbox gespeeld, dan Forza Horizon 4 en Forza Horizon 5.Ik word er niet wild van eigenlijk.
Zie niet veel verschil met FH5, wat dan weer niet veel verschilde van de 4... (gewoon afgaande van gameplay beelden)
Been there done that feeling met deze.
jammer dat het voor PS5 pas later uitkomt ik ga deze op PC spelen ook premium edition met een paar dagen op voorhand spelen.Premium edition it is....wel op PS5.
FH4 en vooral FH5 grijs gespeeld op pc.
Inderdaad maar ik heb geen zin om deze op mijn ondertussen verouderde pc te spelen.jammer dat het voor PS5 pas later uitkomt ik ga deze op PC spelen ook premium edition met een paar dagen op voorhand spelen.
Idem hier, gewoon tof om in een nieuwe setting te gaan rijden.Bwa de setting doet toch veel in Forza, ik heb in de tijd Forza op Xbox gespeeld, dan Forza Horizon 4 en Forza Horizon 5.
Blijft toch een goeie arcade racing game.
+ speelt gewoon lekker weg. Ze nailen gewoon de arcade handling.