Forza Horizon 6

Net eens geinstalleerd. Ik zou nu al willen spelen want volgende week minder tijd :( Hoe serieus zijn ze met die bans? Ik koop het spel sowieso.
Toch erg serieus, hardware bans en bans voor de volledige franchise.
Het is het risico niet waard

Toch erg serieus, hardware bans en bans voor de volledige franchise.
Het is het risico niet waard
ik snap ook eerlijk gezegd niet hoe ze je gaan bannen, je kan niet online racen of online events doen omdat de servers nog niet live zijn? men speelt via een crack of een cracked versie van de game dus je hebt geen launcher gelijk steam nodig dus men kan niet weten welke hardware je runt om te bannen.
besides als de servers nog offline zijn is er geen traffic tussen de speler en Forza dus kunnen ze gewoon niet bannen?

Blijkbaar wel...
En de ban is maar 7973 jaar ban over alle forza games. :cheer::rofl:

ik snap ook eerlijk gezegd niet hoe ze je gaan bannen, je kan niet online racen of online events doen omdat de servers nog niet live zijn? men speelt via een crack of een cracked versie van de game dus je hebt geen launcher gelijk steam nodig dus men kan niet weten welke hardware je runt om te bannen.
besides als de servers nog offline zijn is er geen traffic tussen de speler en Forza dus kunnen ze gewoon niet bannen?
Als een dag of drie voor de release van zo'n game uw servers nog niet live zijn heb je een ander probleem.
Tis trouwens een 'always online' spel, het hangt er dus vanaf hoe ver ze zijn gegaan in het 'cracken' van de game. Als ze gewoon hebben getest 'het werkt' of hebben ze de hele always online reverse engineered. Gezien er wel degelijk mensen zijn met een ban gok ik op het eerste.

Bannen doen ze trouwens op twee niveau's:
- console/hardware ban -> uw HW kan geen Forza games meer spelen (op basis van IDs die gehashed worden op basis vd serienummers van uw hardware. Voor pc op te lossen door moederbord of graka te vervangen, but still...).
- account ban -> op te lossen door een nieuwe account te maken

Zoals anderen zeggen, het risico niet waard. Respecteer gewoon de devs hun harde werk.

Zijn die bans niet vooral voor Youtubers enz die het spel ook streamen?
Die zullen zeker prio krijgen :) .

Zijn die bans niet vooral voor Youtubers enz die het spel ook streamen?
Dat was idd iemand die op youtube zat te streamen en daarbij ook nog eens een cheat engine op had staan. Het kan nog altijd dat ze later meer mensen gaan bannen maar ik denk het niet.

Het was sterker dan mezelf maar gisteren toch eens een uurke gespeeld.(excuus = regen) Speelt toch weer lekker weg.

Also zo ne oldskool “underpowerede” jap auto redlinen tot 8000rpm is zo leuk 😍 (shift manueel)

Kheb ook es wat werk gestoken in nieuwe setup in de woonkamer. 77” OLED tv + game pc + ps5 controller = 😍😍😍

* precies veel eerder moeten doen, alleen bluetooth connectie hapert op 3m afstand

* also pls dont ban me Turn10 studios, i like this game series too much 😬

Laatst bewerkt:
Aangezien het spel uit is.

Die treasure cars vinden op basis van foto’s.. Damn hoe beginde daar aan? Tips?

Kzal ma wachten op walkthrougs ofzo

Al wat uren gespeeld ondertussen en damn, gewoon de Japanse setting maakt het weer zo goed.

Goed dat Tokyo wat meer als een stad aanvoelt in vergelijking met die stad uit FH5.
Gacha radio opzetten voor de Japanse muziek en de sfeer zit helemaal goed.

De Nissan Silvia als starter wagen was een no brainer.

Ja ik amuseer me er ook wel mee.
Spel is mooi, en loopt soepel op hoge instellingen. (pc)

Dat je iemand anders zijn tuning setup kan ingame downloaden en importeren vind ik ook wel fijn.
Ik ken de ballen van autos afstellen dus als ik er eentje ziet met 5 sterren van van andere spelers is dat een voordeel ipv ermee te zitten sukkelen of online een guide op te zoeken.

Die housing toestanden zeggen me niets, enigste reden waarom ik die unlock/koop is voor de eventuele perk die ze geven.
Ik heb er nu eentje die extra xp geeft en eentje extra credits dus dat is wel mooi meegenomen.

Die drone is ook wel handig.
Vanaf dat ik een paarse cirkel zie voor zo een barn te zoeken drone up, effe rondvliegen en die tagged dan de barn die je vind om er makkelijk naartoe te rijden ipv met je auto zelf te zoeken.

Ik speel niet vaak racing games, maar gisteren toch heel de dag mee bezig geweest.
Nog net geen blaar, maar toch een rode plek op mijn trigger finger. :biglaugh:

Level 50, 4 wristbands binnen en een toch al 55 auto's in mijn garage.
Wel nog geen multiplayer gedaan behalve 1x die multiplayer stunt event waar je alsmaar een popup van krijgt.

Laatst bewerkt:

Zot gedaan en de premium edition gekocht.
Ik wil al jaren nog eens een goeie race game proberen en deze heeft mijn verwachtingen dubbel en dik waar gemaakt :).

Prachtige graphics en wereld, heel goed rijgedrag, zalig progressie systeem en de banger soundtrack maakt het voor mij af.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan