Forza Horizon 6

Not quite :

Die mens is altijd wel anti-FH geweest omwille van de veel te gemakkelijke progressie en de, in dit geval toch wel erge, geldklopperij.
Ik speel de FH wel graag maar ben ook echt geen fan van de monetization zoals de EA voor mensen die de 120 euro editie kopen, daarom ook geen medelijden met hun early leak. En ik zou idd ook liever weer een FH zien waar progressie belangrijk is ipv dat je na 15 minuten spelen al meerdere supercars hebt.

Maar het blijven toch enorm goede games in het genre met geen competitie.

Ik speel de FH wel graag maar ben ook echt geen fan van de monetization zoals de EA voor mensen die de 120 euro editie kopen, daarom ook geen medelijden met hun early leak. En ik zou idd ook liever weer een FH zien waar progressie belangrijk is ipv dat je na 15 minuten spelen al meerdere supercars hebt.

Je hebt eigenlijk enkel Crew Motorfest wat vergelijkbaar is. Bij die 120 euro-editie krijg je wel de 2 DLC's zeker?

Is er geen progressiesysteem, want ik zal deze misschien wel binnenhalen als er een PS5 release komt (nog nooit een Forza gespeeld). Maar er is ook weinig aan als je direct het beste van het beste hebt.. . En is er genoeg content om u bezig mee te houden, want dat is een beetje een probleem bij The Crew: Motorfest dacht ik? (al heb ik die nog niet gespeeld)

De progressie gaat wel snel idd.
Nog 2400 punten om het Horizon legend event te unlocken. (20 uren gespeeld en level 125)

Die laatste wristband vullen gaat wel veel trager als je geen multiplayer speelt, want tegen dan heb je de meeste zaken gedaan die die Horizon festival punten rewarden.
Ik heb nog enkel een 20-tal van die speed traps, danger points, trailblazers etc om nog van die festival punten te krijgen.
Dus als ik die allemaal op max krijg zal ik wellicht net aan die laatste wristband komen zonder multiplayer races gedaan te hebben.

Yeah zelfs als je eerdere FH games hebt gespeeld krijg je hun supercars kheb de AMG One gekregen van FH 5 een paar Lambo's van FH 2 of 3 en van FH 4 heb ik er ook.
Maar als je de campaign volgt en die festivals unlockt daar zit de progressie je begint met de tragere cars en zo ga je racen met de bijhorende klasse wagens.

:thinking: waarschijnlijk een hele domme vraag maar als ik mijn xbox pc gamepass die bij mijn Ally X zit redeem kan ik dan ook online via mijn xbox console waar ik hem op speel (agz het spel zelf een play anywhere titel is)? Anders geen zin om de pass nu al te redeemen want ik wacht nog op een aantal andere releases dit jaar.

:thinking: waarschijnlijk een hele domme vraag maar als ik mijn xbox pc gamepass die bij mijn Ally X zit redeem kan ik dan ook online via mijn xbox console waar ik hem op speel (agz het spel zelf een play anywhere titel is)? Anders geen zin om de pass nu al te redeemen want ik wacht nog op een aantal andere releases dit jaar.
ik denk het wel, ik heb in de tijd bij FH 5 hetzelfde gedaan een xbox gamepass voor 3 maanden aangekocht en dan FH5 geïnstalleerd en gespeeld, in de tijd hetzelfde met nieuwste Halo ook gedaan ik heb toen wel op PC gespeeld.
Maar ik denk dat het in de omgekeerde richting ook werkt.
want ik kan perfect via Xbox PC aanmelden op mijn oude xbox account.

Nog maar 3u in game en maar lvl 19 (1.000.000+ credits) maar wat is dat een F* goe spel. Ik heb FH3, 4 & 5 gepeeld maar 6 is zoveel beter dan 3,4 & 5 te samen.
Ik geniet van het gewoon rond cruisen met mijn Nissan Silvia :love2:.

Speel op pc (3440x1440, 32Gig 3600Mhz, High RT locked op 60 FPS) dit met een 5600x & 3080TI, overdag cava maar snachts zie ik af en toe een dip min. tot 50 fps als het niet te druk wordt. :eek2:

Ahja ik geniet van de pracht en praal van Japan :love2:, no rush, we hebben tijd tot 19/11 ;)🤪

Laatst bewerkt:
Ik begin er ook goesting in te krijgen. Hoelang duurt dat voor het op PS5 uitkomt? Een maand of 6 zeker?

No Rush...ik heb 1 jaar elke dag gespeeld op FH5 🤪
Nu wacht ik op de PS5 versie voor FH6 maar als dat terzelfdertijd met GTA6 uitkomt ziet dat er niet goed uit 🙃

💕 Kheb FH5 voor het eerst bespeeld op de XBSX in 2021, daarna op de PC een jaar later :ROFLMAO:, af en toe 🤷‍♂️.Tussen 2021 & 2025 kwamen er teveel games uit :confused2:, dus geen tijd om FH5 te spelen. Idem met FH6, eens GTA6 uitkomt 🙅‍♂️:evil:🤬. Ik speel nog af en toe GT7 op de PS5, meestal de weekly challenges & soms de GT7 power pack 😒

Ik had gehoopt dat je FH6 PC (crossplay) ook verder kon spelen op de PS5 maar niet dus 🤷‍♂️🤬

Laatst bewerkt:
Hoe zijn de animaties tussen het racen door? Gezichten, filmpjes van het verhaal tussendoor, enz…

in FH5 stoorde ik me daar enorm aan. En door die reden ook wat afgehaakt…

Neen, pc gamepass is voor pc. Wil je dit spel op xbox spelen bij release moet je premium of ultimate hebben.
Gezien de recent aangepaste tiers zou het kunnen dat je hem ook nog op essential krijgt maar die krijgt in principe geen day-one, dus ik durf het niet met zekerheid zeggen.

Neen, pc gamepass is voor pc. Wil je dit spel op xbox spelen bij release moet je premium of ultimate hebben.
Gezien de recent aangepaste tiers zou het kunnen dat je hem ook nog op essential krijgt maar die krijgt in principe geen day-one, dus ik durf het niet met zekerheid zeggen.
Da's wel klote dan. Mah ja, ik kan hem nog altijd installeren op de Ally X en dan toch via de pc gamepass online spelen... maar nog niet direct.

Over het spel zelf nu. Ik zit op 1250 punten van mijn gold wristband... en het is een pain in the ass om tot daar te geraken agz ik geen races meer heb (eerlijk gezegd, weinig races offline). Ik ben nu bezig om de laatste time trials (3) en drag meets (3) te doen met elke car class. 300 punten voor elke trial en drag. Dan heb ik juist genoeg voor gold. Anders is't resterende xp boards, mascottes en danger zones doen (en daar heb ik geen zin in). Puur offline zijt ge gejost heb ik de indruk. Er zitten precies toch wel heel veel horizon punten in de online. Die andere races (touge en die sprints) tellen niet mee, die geven alleen punten voor het "explore" gedeelte. Why 😭

"Japan" ziet er wel prachtig uit. De muziek is ok. Favo station is Bass. Framerate is top. Maar ik vrees dat eens de rest van de races gereden zijn eens ik gold heb het gedaan is. Ik heb ook nog maar 6.5 miljoen gespaard in credits met te spelen en ik heb nog geen goede bron gevonden voor snel VEEL geld te verdienen. Dat is ook al zo iets waar ik me in de vorige games aan heb geërgerd. Hoe moet ge dan in godsnaam die knappe autos kopen. Laat staan de huizen, of de stuff waar ge uw huis mee upgrade?

Amai ik dacht eens ff ai op UNBEATABLE te zetten tijdens een race. Viel me dat even tegen. xD

Over het spel zelf nu. Ik zit op 1250 punten van mijn gold wristband... en het is een pain in the ass om tot daar te geraken agz ik geen races meer heb (eerlijk gezegd, weinig races offline). Ik ben nu bezig om de laatste time trials (3) en drag meets (3) te doen met elke car class. 300 punten voor elke trial en drag. Dan heb ik juist genoeg voor gold. Anders is't resterende xp boards, mascottes en danger zones doen (en daar heb ik geen zin in). Puur offline zijt ge gejost heb ik de indruk. Er zitten precies toch wel heel veel horizon punten in de online. Die andere races (touge en die sprints) tellen niet mee, die geven alleen punten voor het "explore" gedeelte. Why 😭
Idem hier, ik heb mijn laatste punten ook via die drags en time trials moeten binnen halen.
Ik had nog enkel een paar drift challenges die ik niet gedaan had, maar daar suck ik te erg in.
Meeste xp boards had ik ook al, maar die geven ook maar 10pt per 1000xp.
Die mascottes geven volgens mij geen event points, enkel japan points.

Maar ik ben er ondertussen.

Terug
Bovenaan