Unpro
Active member
Ik speel de FH wel graag maar ben ook echt geen fan van de monetization zoals de EA voor mensen die de 120 euro editie kopen, daarom ook geen medelijden met hun early leak. En ik zou idd ook liever weer een FH zien waar progressie belangrijk is ipv dat je na 15 minuten spelen al meerdere supercars hebt.Not quite :
Die mens is altijd wel anti-FH geweest omwille van de veel te gemakkelijke progressie en de, in dit geval toch wel erge, geldklopperij.
Maar het blijven toch enorm goede games in het genre met geen competitie.
waarschijnlijk een hele domme vraag maar als ik mijn xbox pc gamepass die bij mijn Ally X zit redeem kan ik dan ook online via mijn xbox console waar ik hem op speel (agz het spel zelf een play anywhere titel is)? Anders geen zin om de pass nu al te redeemen want ik wacht nog op een aantal andere releases dit jaar.
.

Kheb FH5 voor het eerst bespeeld op de XBSX in 2021, daarna op de PC een jaar later
, af en toe
.Tussen 2021 & 2025 kwamen er teveel games uit
, dus geen tijd om FH5 te spelen. Idem met FH6, eens GTA6 uitkomt 

. Ik speel nog af en toe GT7 op de PS5, meestal de weekly challenges & soms de GT7 power pack 

Geraakte amper op da podium. Kwou em tunen maar alles was locked? Waar kan je tunen eigenlijk?