twas wel een oprechte gok zeNeen, maar dank u voor uw nuttige bijdrage
maybe i'm not very good at this game...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twas wel een oprechte gok zeNeen, maar dank u voor uw nuttige bijdrage
Een beetje zoals mijn dochter dus. Maar ooit zal ik slapen

Heeft er iemand den Dolf ondergespoten?
De procedure tegen u is nog lopende, dus loop ook maar in het gareelIk dacht dat ge verdrietig reageerde omdat ik correct had geraden. Graag meer transparantie in de toekomst.

Een reflectiemoment in een fictieve refter is geen procedure.De procedure tegen u is nog lopende, dus loop ook maar in het gareel
En uwen baard is nog niet af
Achter wat moeten we precies raden?Nog is speciaal voor FG,=niet goed
Ik ga nog niet te concreet zeggen, maar zoals het hier is afgebeeld kan je het op meerdere manieren bekijken/beschouwen
Em is daar weer met een boekZou het een boek zijn?
Dan zijn meerdere antwoorden correct?Ik ga nog niet te concreet zeggen, maar zoals het hier is afgebeeld kan je het op meerdere manieren bekijken/beschouwen
Laat die hersencelletjes maar werken, ge moet ook wat out of the box denken denk ik dan
En neen geen rebus, oefff

Ipv de hersencelletjes te laten werken, want dat doet zo ne zeer, zal ik nog een tip moeten geven zeker (of zand in de ogen strooienDan zijn meerdere antwoorden correct?
Maar haarband niet?
Verklaar.![]()
) CasablancaIpv de hersencelletjes te laten werken, want dat doet zo ne zeer, zal ik nog een tip moeten geven zeker (of zand in de ogen strooien)
De rode pijlen zijn van belang hier, en het heeft een beetje te zien met @Bompaization zijn soort tip die hij heeft gegeven met da manneke...