Tonerider
Well-known member
is dat niet raar dat ge meevoelt terwijl hij er nog op zit?Ik voel met je mee. Kunnen we geen crowdfund actie opzetten?
Of bv een stuk @Lt. ZweedVoet kopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dat niet raar dat ge meevoelt terwijl hij er nog op zit?Ik voel met je mee. Kunnen we geen crowdfund actie opzetten?
Zei iemand bloot?Hij is al half kapot, batterijcapaciteit 80%, gebarsten scherm en front camera + Face ID ligt bloot want heb dat gebarsten glas dat ervoor zat eruit moeten prullen. Nog 1x in de regen gebruiken en het is zover.![]()

Zweedvoet moet dringend zijn tiers uit de doeken doen.Ik voel met je mee. Kunnen we geen crowdfund actie opzetten?
Respect! Qua personen zijn dat wel de vaagste mensen ever eigenlijkLach nie Zweedvoet, ik ben nu al de hele tijd Die Antwoord aan het draaien!![]()
We hebben onze meningsverschillen gehad in het verleden, maar @Lt. ZweedVoet zorgt nu toch voor eensgezindheid tussen ons. Het zegt veel over de mens @Lt. ZweedVoet , die meer en meer de vorm aanneemt van de nieuwe Messias.Zweedvoet moet dringend zijn tiers uit de doeken doen.

Hangt ervanaf, min = €4,99, max = €49,99Hoeveel maanden Only Fans is dat?![]()
Bedankt! In dat geval koop ik 3 maanden Only Fans van hete Lodewijk.Hangt ervanaf, min = €4,99, max = €49,99
Dat aquarium programma Tanked.![]()
nieuwe opgave, gemaakt op smartphone met mobiele photoshop site
Treehouse masters, gotchaDat aquarium programma Tanked.
Drank en drugs. Veel drugs. Die zijn fucked up in the head, yo.8jaar exclusive member of 1 nieuwe smartphone, life changing decisions
Respect! Qua personen zijn dat wel de vaagste mensen ever eigenlijk
Nee jong, slimme. Auction hunters.Treehouse masters, gotcha
Zie post #12Correct!!!
Nu ist aan u.
Shit. Ik sla mea culpa. Mijn excuses. Tis aan u?René Baumann behaalde onder het pseudoniem DJ BoBo begin jaren 1990 verschillende eurodance successen.

Doe maar verder met de nazitankShit. Ik sla mea culpa. Mijn excuses. Tis aan u?![]()
DJ Frank da Tank?![]()
nieuwe opgave, gemaakt op smartphone met mobiele photoshop site