Tonerider
Well-known member
prullenbakOk aan welk woord wilt gij dit dan Linken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
prullenbakOk aan welk woord wilt gij dit dan Linken

Trok op niks, expres een streep kak in dat ventje zijn haar tekenen met twee pijlen die alleen maar voor verwarring zorgen.We zullen die van forumgebruiker gewoon skippen, lijkt me best
Ps, goed gevonden het raadselke of niet? Het was wel boven het niveau van 1 forumgebruiker, ik noem geen namen maar het was niet @Forumgebruiker![]()
Was een snel gemaakt tekeningske, uitvoering kon beter, hell mijn neefje van anderhalf jaar had het beter gekunnen, mea culpaTrok op niks, expres een streep kak in dat ventje zijn haar tekenen met twee pijlen die alleen maar voor verwarring zorgen.
Was een snel gemaakt tekeningske, uitvoering kon beter, hell mijn neefje van anderhalf jaar had het beter gekunnen, mea culpa
Maar op zich toch goed raadseltje, of niet ??
Het moet ni allemaal zelfde toestanden zijn eh
Nadenken out of the box mag ook wel ne keer eh
Maar is hèt ook een klassieker???Ik wou juist effe lekker flauw doen en begon al te typen van "het is geen boek", maar toen dacht ik... misschien is het wél een boek, en ja hoor, het is dus ook een boek.

Absoluut niet. Zoals vele van mijn creaties komt 'het' uit de foute jaren 80.Maar is hèt ook een klassieker???
De weerwolf.
AirwolfAbsoluut niet. Zoals vele van mijn creaties komt 'het' uit de foute jaren 80.

Schoppenaas / Schuppenaas
Beiden fout, maar Lt. minderIk probeer nog es.. het onderspit delven

JustSchopenhauer