Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is waarschijnlijk de meest realistische benadering is die we te horen gaan krijgen en de ironie wil dat het zowaar nog kan kloppen ookDeze kon ik jullie echt niet onthouden, blijft toch een toppertje
Dat vooral...Dit is waarschijnlijk de meest realistische benadering is die we te horen gaan krijgen en de ironie wil dat het zowaar nog kan kloppen ook
Neen ze geven geen feiten ze maken zaken verdacht, indien ze louter feite gaven dan zouden ze enkel die tabel posten zonder commentaar.Het enige wat ze doen is de feiten oplijsten.
Het is noch hun doel, nog hun plicht om duiding te geven bij die cijfers.
Er staan daar terechte subsidies bij die gewoon perfect te staven vallen. Maar er zijn er ook die niet te staven zijn. En die terecht aanhalen lijkt mij geen slechte praktijk.
Voor diegene geen toegang tot het artikel: iets wat veelvuldig voorkomt zeker als het gaat om bouwwerken zoals hier. Men verwachtte hiervan geen facturen tot 2021/2022 .Ook Gatz steunde in 2017 project van El Kaouakibi. Maar voor die 320.000 euro is nog steeds geen enkele factuur ontvangen
![]()
Ook Gatz steunde in 2017 project van El Kaouakibi. Maar voor die 320.000 euro is nog steeds geen enkele factuur ontvangen
Ook Vlaanderen raakt in het spinnenweb van Sihame El Kaouakibi verstrikt. In 2017 kreeg de onderneemster 320.000 euro subsidiegeld van toenmalig Vlaams minister Sven Gatz (Open Vld). Meer dan drie jaar later heeft de Vlaamse administratie nog geen enkele factuur ontvangen.www.demorgen.be
Waar slaat men dan de bal mis? Dat ze extreem-links zijn?Wat een bs. Heb zelf even bij stampmedia gezeten en ge moogt schrijven wat ge wilt. Scholen werken er trouwens mee samen voor extracurriculair krediet te krijgen voor studenten.
jaarlijks werd daar letterlijk geld verbrast aan onnodige spullen, enkel en alleen om het jaar erop zeker te zijn van evenveel subsidies.
In den bouw wordt er in schijven gefactureerd hoor. Bij voorontwerp, bouwaanvraag, definitief ontwerp, aanbesteding, uitvoering, voorlopige oplevering en definitieve oplevering hoor.Voor diegene geen toegang tot het artikel: iets wat veelvuldig voorkomt zeker als het gaat om bouwwerken zoals hier. Men verwachtte hiervan geen facturen tot 2021/2022 .
Nogmaals in het artikel is de administratie redelijk duidelijk dat dit niks uitzonderlijk is in dergelijke gevallen. Ik ziet niet in de gesubsidieerde sector waar men zo'n zaken doe ik kan daar dus geen uitspraken over doen. Privé bouw is iets heel anders dan dit lijkt me.In den bouw wordt er in schijven gefactureerd hoor. Bij voorontwerp, bouwaanvraag, definitief ontwerp, aanbesteding, uitvoering, voorlopige oplevering en definitieve oplevering hoor.
Ik heb dat ook zo uitgelegd gekregen over de verschillende diensten van de overheid. elk jaar krijgen ze een bepaald bedrag aan werkingsgeld. En ze zorgen ervoor dat dit werkelijk ook allemaal opgebruikt wordt, ook al is het aan onnodige kosten, want anders krijgen ze bij de volgende herberekening sowieso minder. Geen idee of dit waar is, maar dat is wel wat een leraar me op school wijs heeft gemaaktIk zou die overvloedige subsidiekraan toch niet onderschatten. Ik heb zelf een tijdje de boekhouding gedaan voor een VZW die ook subsidies kreeg, en jaarlijks werd daar letterlijk geld verbrast aan onnodige spullen, enkel en alleen om het jaar erop zeker te zijn van evenveel subsidies.
Let wel, die mensen waren van goede wil en die voelden zich daar totaal niet comfortabel bij. Maar ze hadden gewoon schrik dat de geldkraan ging worden dichtgedraaid en ze hun werking niet naar behoren meer konden verder zetten of mensen moesten ontslaan.
Hoe die subsidies juist bepaald worden weet ik wel niet.
De scholendossiers die ik doe (ook gesubisdieerd) volgen ook wel dit stramien. De architect/ingenieur/aannemer moet nu eenmaal betaald worden van subsidiegeld.Nogmaals in het artikel is de administratie redelijk duidelijk dat dit niks uitzonderlijk is in dergelijke gevallen. Ik ziet niet in de gesubsidieerde sector waar men zo'n zaken doe ik kan daar dus geen uitspraken over doen. Privé bouw is iets heel anders dan dit lijkt me.
Klopt. Vanop de eerste rij meegemaakt bij de Vlaamse Overheid. Degoutant.Ik heb dat ook zo uitgelegd gekregen over de verschillende diensten van de overheid. elk jaar krijgen ze een bepaald bedrag aan werkingsgeld. En ze zorgen ervoor dat dit werkelijk ook allemaal opgebruikt wordt, ook al is het aan onnodige kosten, want anders krijgen ze bij de volgende herberekening sowieso minder. Geen idee of dit waar is, maar dat is wel wat een leraar me op school wijs heeft gemaakt
Dit is niet enkel bij de overheid zo hoor.Ik heb dat ook zo uitgelegd gekregen over de verschillende diensten van de overheid. elk jaar krijgen ze een bepaald bedrag aan werkingsgeld. En ze zorgen ervoor dat dit werkelijk ook allemaal opgebruikt wordt, ook al is het aan onnodige kosten, want anders krijgen ze bij de volgende herberekening sowieso minder. Geen idee of dit waar is, maar dat is wel wat een leraar me op school wijs heeft gemaakt
En als we ons budget niet opkregen dan kregen we het jaar erop minder... so big spendin'Dit is niet enkel bij de overheid zo hoor.
Ook in de privé komt dit veelvuldig voor. Wij krijgen ook x budget per jaar, te spenderen aan wat we maar willen (werkuren en opslag staat hier los van). Pre-corona was dat wel al eens aan een etentje met drankjes achteraf, niks beter voor de moraal!
Klopt. Vanop de eerste rij meegemaakt bij de Vlaamse Overheid. Degoutant.
Ik heb bepaalde overheidsinstanties geweten waar men nog rap ff 100k aan een firewall uitgeeft die dan in een doos stof zit te vergaren of zo, met wat chance, voor ne POC gebruikt wordt en daar ergens op nen bureau staat.
Dit is niet enkel bij de overheid zo hoor.
Ook in de privé komt dit veelvuldig voor. Wij krijgen ook x budget per jaar, te spenderen aan wat we maar willen (werkuren en opslag staat hier los van). Pre-corona was dat wel al eens aan een etentje met drankjes achteraf, niks beter voor de moraal!
En als we ons budget niet opkregen dan kregen we het jaar erop minder... so big spendin'
Toch vreemd dat de overheid en anderen nog nooit gehoord hebben van Zero Based Budgetting ..