Renegadexxripxx
Well-known member
Geen enkel idee. Maar het was niet de enigste die ik op tweedehands tegen kwam.Is dat een marktconforme prijs? Dat lijkt mij bizar weinig voor zo'n Tesla...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen enkel idee. Maar het was niet de enigste die ik op tweedehands tegen kwam.Is dat een marktconforme prijs? Dat lijkt mij bizar weinig voor zo'n Tesla...
Ik had enkel op autoscout gekeken. Op 2e hands inderdaad een 4-tal onder de 30k.Geen idee, maar er zijn goedkopere prijzen :
![]()
② Tesla Model S 90D AWD - Tesla | 2dehands
Tesla model s 90d dual motor 4x4 422v (0 tot 100 in 4.2S) tesla officiële garantie op motor en accu tot 2/2025 zonder km limietwww.2dehands.be
Geen ideeIk had enkel op autoscout gekeken. Op 2e hands inderdaad een 4-tal onder de 30k.
Lijkt me toch dat hun (hoogstwaarschijnlijk veel recentere) Tesla toch een stuk meer waard is.
In de reportage van VRT over de uitverkoop van JJ House werd al opgemerkt dat verschillende stukken van het interieur reeds verdwenen zijn.Tja, een verkoop onder de radar en het geld doen verdwijnen, Sihame en haar partner zijn fraudeurs met ervaring hé... Knap van die bewindvoerster dat die er nog tijdig bij was. Doet je wel nadenken hoeveel zaken mogelijks wél al via officieuze kanalen verkocht zijn.
Zou me niet verbazen als er bij de OpenVLD ook enveloppen onder de tafel geweest zijn die niet in de boekhouding terug te vinden zijn van de partij.
Zou dat niet gewoon de boekhoudkundige waarde zijn?De Tesla van 30k€. De goeikoopste 2e hands Tesla in België staat te koop voor 36k€ en is 7 jaar oud. Ik vraag me af welke garagist die voor 30k ging verkopen...
Degoutant toch, gepakt en toch nog blijven voortdoen. Ze hadden die direct moeten vastzetten.In de reportage van VRT over de uitverkoop van JJ House werd al opgemerkt dat verschillende stukken van het interieur reeds verdwenen zijn.
In een andere context zou ze in voorhechtenis geplaatst worden en zijn dit recidive feiten. Met een paar van die verkopen kan ze natuurlijk de aankomende gerechts- en advocaatkosten betalen, ook al worden die wellicht deels onder tafel betaald door niet nader te noemen geaffilieerde politiekers. Ik mag hopen dat zulke zaken toegevoegd worden in het dossier met gevolg dat ze een hogere straf krijgt.Degoutant toch, gepakt en toch nog blijven voortdoen. Ze hadden die direct moeten vastzetten.
![]()
Let’s Go Urban heeft financiële put van 220.000 euro
De ondernemingsrechtbank spreekt zich binnen de maand uit over een mogelijk faillissement van de vzw Let’s Go Urban (LGU). De vzw van Sihame El Kaouakibi heeft momenteel een schuld van 220.000 euro. De schulden kunnen nog toenemen als de overheden hun subsidies aan LGU terugeisen.www.standaard.be
Een schuldenput van 220 000 euro, nog ruim 3 jaar aangesteld als Vlaams Parlementslid met een brutoloon van 200 000 en nog een paar tienduizend euro als onkostenvergoeding.
Je zou denken: simpel opgelost? Neen hoor, dat is populistisch van mij. De cynicus in mij ziet nog scenario's aankomen waarin Sihame El Kaouakibi zichzelf op het einde onvermogend laat verklaren. Zouden ze op z'n minst eigenlijk al enige vorm van loon tijdelijk achterhouden?
Als het recht zege zou mogen vieren in dit land wordt ze uit het parlement gesmeten en mag ze eens echt gaan werken om die schuldenput terug te betalen + alle onterecht verkregen subsidies. Anders zou de belastingbetaler indirect weer mogen opdraaien voor haar daden.![]()
Let’s Go Urban heeft financiële put van 220.000 euro
De ondernemingsrechtbank spreekt zich binnen de maand uit over een mogelijk faillissement van de vzw Let’s Go Urban (LGU). De vzw van Sihame El Kaouakibi heeft momenteel een schuld van 220.000 euro. De schulden kunnen nog toenemen als de overheden hun subsidies aan LGU terugeisen.www.standaard.be
Een schuldenput van 220 000 euro, nog ruim 3 jaar aangesteld als Vlaams Parlementslid met een brutoloon van 200 000 en nog een paar tienduizend euro als onkostenvergoeding.
Je zou denken: simpel opgelost? Neen hoor, dat is populistisch van mij. De cynicus in mij ziet nog scenario's aankomen waarin Sihame El Kaouakibi zichzelf op het einde onvermogend laat verklaren. Zouden ze op z'n minst eigenlijk al enige vorm van loon tijdelijk achterhouden?
Als ze toch zo'n toponderneemster is, zal dat snel terugbetaald zijn.Als het recht zege zou mogen vieren in dit land wordt ze uit het parlement gesmeten en mag ze eens echt gaan werken om die schuldenput terug te betalen + alle onterecht verkregen subsidies. Anders zou de belastingbetaler indirect weer mogen opdraaien voor haar daden.

Ze kan over een paar jaar terug komen als minister van Volksgezondheid he.Als ze toch zo'n toponderneemster is, zal dat snel terugbetaald zijn.![]()