Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er loopt al langer een opname over een documentairereeks over haar. En ik denk dat dat nog gaat lopen tot de inbeschuldigingstelling officieel is, of wanneer de zaak is uitgesproken.Blijkbaar kwam ze gisteren ook het parlement binnen met een cameraploeg van Eric Goens die haar zou volgen voor een reportage. Dat maakt het toch nog wat extra bijzonder dat ze plots aanwezig was...
Dat gaat toch over de commissie en niet over de plenaire vergadering van gisteren?Omdat dat dat het reglement is
HOOFDSTUK 8: Machtiging tot bepaalde daden van vervolging en aanhouding
Artikel 100 (46)
4. De vergaderingen van de commissie zijn besloten. Alleen de leden van de commissie hebben toegang tot de vergaderingen. De leden van de Regering en hun medewerkers, noch de medewerkers van de fracties hebben toegang tot de vergaderingen.
Toch wel raar dat ge met ziekteverlof bent voor uw hoofdberoep maar wel kunt werken voor een bijberoep. Die documentaire zal ze namelijk niet gratis doen.Er loopt al langer een opname over een documentairereeks over haar. En ik denk dat dat nog gaat lopen tot de inbeschuldigingstelling officieel is, of wanneer de zaak is uitgesproken.
Toch wel raar dat ge met ziekteverlof bent voor uw hoofdberoep maar wel kunt werken voor een bijberoep. Die documentaire zal ze namelijk niet gratis doen.
En die publieke verschijning met de nodige theatraliteit maakt het toch alleen maar erger. Het ligt er redelijk dik op dat dit een act is.

En die publieke verschijning met de nodige theatraliteit maakt het toch alleen maar erger. Het ligt er redelijk dik op dat dit een act is.
Wel chapeau dat ze het aandurfde om zo na bijna 2 jaar haar kop nog is binnen te steken in het parlement. Ik zou na 2 seconden al door de grond zakken van schaamte. Zij zit daar rustig handjes te schudden en nog een hele speech te geven (weliswaar met de ingeoefende commedia).![]()
Zeg dat maar tegen Eric Goens, die in zijn gat gebeten is dat hij niet mocht filmen voor zijn docu.Omdat dat dat het reglement is
HOOFDSTUK 8: Machtiging tot bepaalde daden van vervolging en aanhouding
Artikel 100 (46)
4. De vergaderingen van de commissie zijn besloten. Alleen de leden van de commissie hebben toegang tot de vergaderingen. De leden van de Regering en hun medewerkers, noch de medewerkers van de fracties hebben toegang tot de vergaderingen.

Ik zou toch verwachten dat de commissie de onschendbaarheid opheft en niet de vergadering als ik dat rap lees.Dat gaat toch over de commissie en niet over de plenaire vergadering van gisteren?
Toch wel raar dat ge met ziekteverlof bent voor uw hoofdberoep maar wel kunt werken voor een bijberoep.
Waarom zou de commissie die bevoegdheid hebben? Commissies zijn niet eens iets dat ergens in de grondwet geregeld zijn afaik. Die bereiden gewoon beslissingen voor, die altijd plenair bekrachtigd moeten worden.Ik zou toch verwachten dat de commissie de onschendbaarheid opheft en niet de vergadering als ik dat rap lees.
lijkt mij ook vrij logisch dat zoiets binnensdeurs gaat gebeuren gezien er juist nog een proces moet komen.
Ik zou toch verwachten dat de commissie de onschendbaarheid opheft en niet de vergadering als ik dat rap lees.
lijkt mij ook vrij logisch dat zoiets binnensdeurs gaat gebeuren gezien er juist nog een proces moet komen.
Als je ziek bent voor uw hoofdberoep, ben je ook ziek bij uw bijberoep.Tuurlijk kan dat, dat gebeurt volgens mij zeer veel. Dagje ziek en dan iets anders gaan doen, dubbel langs de kassa passeren. Op het briefje zal wel staan: mag de woning verlaten.
Hoe grappig is dees. Haar gepland theater heeft niet gepakt want het was achter gesloten deuren dus neemt ze maar een video op om toch maar het toneeltje te kunnen spelen. Amateurtoneel dan nog. Ze trekt wel de witte kleuren mooi door. Van een witte outfit, naar een witte setting.![]()
Sihame El Kaouakibi bijt van zich af in video: “De speech die jullie niet mochten horen”
Sihame El Kaouakibi heeft op Instagram een opmerkelijk videofragment gedeeld. Ze zegt daarin letterlijk wat ze woensdag heeft gezegd in het Vlaams Parlement, waar werd beslist haar parlementaire onschendbaarheid op te heffen. El Kaouakibi voelt zich gecensureerd, omdat haar tussenkomst in het...www.hln.be
Ze speelt het via de media. Om eerlijk te zijn vind ik dit maar zwak.

Beschamend en weer even onprofessioneel. Papieren op tafel, een bewegende camera. Ik had nu toch al wel gehoopt dat ze met die centen een deftige tripod kon aankopen. Verder een hoop zelfverheerlijking en hoe alles nu veel slechter is.Hoe grappig is dees. Haar gepland theater heeft niet gepakt want het was achter gesloten deuren dus neemt ze maar een video op om toch maar het toneeltje te kunnen spelen.
![]()