Klopt, investeringen van 200K voor 1 stuk speelgoed zijn niet meer dan doodnormaal in mijn sector.
Ik zie dat anders, maar ga uiteraard niet werken met “oude troep” (Met een spuitpistool, en lastoestel kan ik een beetje toveren)
De kraan van op de foto heb ik gekocht in december 2020 voor 36K en is uit dienst gegaan begin 2025 voor 25K. Daar is teminste geld mee verdiend.
Net daar zie ik winstmarge, als iedereen met een stukje speelgoed afkomt van 200K en ik doe
hetzelfde met een machine van 54K zit daar al een pak verschil.
Als 90% van je activiteit telefoneren is ben ik degene met de Nokia 3310, De rest heeft een iphone15 omdat ze meegaan met hun tijd.
Belachelijk voorbeeldje, maar laat die iphone15 maar eens 1x vallen en je weet al wie degene is die geld kan overhouden.
Ik zie dat anders, maar ga uiteraard niet werken met “oude troep” (Met een spuitpistool, en lastoestel kan ik een beetje toveren)
De kraan van op de foto heb ik gekocht in december 2020 voor 36K en is uit dienst gegaan begin 2025 voor 25K. Daar is teminste geld mee verdiend.
Net daar zie ik winstmarge, als iedereen met een stukje speelgoed afkomt van 200K en ik doe
hetzelfde met een machine van 54K zit daar al een pak verschil.
Als 90% van je activiteit telefoneren is ben ik degene met de Nokia 3310, De rest heeft een iphone15 omdat ze meegaan met hun tijd.
Belachelijk voorbeeldje, maar laat die iphone15 maar eens 1x vallen en je weet al wie degene is die geld kan overhouden.
Laatst bewerkt: