kinxton
Active member
Inderdaad, m'n business berust daarop. Zo 1 klein klantje gehad waar ik alles, zoals bij iedere klant, keurig opvolg en gerealiseerd heb. Wel die heeft me 1 grote klant aangebracht. Die op z'n beurt dan haar zus die uiteindelijk een nog grotere klant is geworden, en nu een collega van die laatste, nog eens wat groter. Mooi meegenomen dus.Het enige wat werkelijk ongelooflijk goed werkt, is mond-aan-mond reclame. Mensen kopen van mensen die business gedaan hebben met mensen die ze kennen. En waarbij de ervaring uiteraard zeer positief was.
En zo heb ik er meerdere die gestart zijn met iets kleins en zo afgetakt zijn naar grotere projecten.
I.p.v. hier te posten zou ik beter eens de +/- 20K aan achterstallige facturatie maar eens factureren gvd... Eer ze denken dat ik voor 't plezier werk...
Ik haat netwerken. Mocht ik het effectief doen zou ik niet weten waar te beginnen met werk... 'k Heb al geen tijd voor andere zaken, dus genoeg is genoeg.
Toen ik personeel had deden de 2 sales reps aan netwerken e.d. op bepaalde events, en op beurzen. Mocht ik dus ooit terug met personeel beginnen, dan moet ik echt een goeie sales rep vinden die het netwerken op zich neemt.
Natuurlijk is dat nooit hetzelfde als je het zelf (beter) zou doen, maar ja, als je het haat, is er weinig alternatief.